Monday, 6 March 2017

Biolaven : Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi.

W 2016 roku jakoś nie wpadło w moje ręce serum do twarzy, które zachwyciłoby mnie swoim działaniem.  Postanowilam jednak takie znaleźć w tym roku i przygotowałam sobie w tym celu listę ser do twarzy, które potencjalnie powinny się na mojej cerze sprawdzić i które chciałabym wypróbować. Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi Biolaven na mojej liście nie było.  Jest to bowiem nowy produkt na rynku, ale opis produktu zachęcił mnie do natychmiatowego kupna. 
Biolaven, Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi
"Serum do twarzy i szyi o działaniu przeciwzmarszczkowym jest przeznaczone do zaawansowanej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Zawiera olej sojowy, z pestek winogron oraz arganowy, które nawilżają, odżywiają i wygładzają. Witamina E, będąca naturalnym antyoksydantem, spowalnia procesy starzenia się skóry i niweluje skutki działania szkodliwych czynników zewnetrznych. W połączeniu z olejkiem eterycznym z lawendy lekarskiej serum wykazuje silne działanie regulujące, wyrównuje koloryt cery, wspomaga proces odbudowy kolagenu i elastyny. Codzienne stosowanie pozwala cieszyć się gładką, promienna i odżywiona cerą. Kilka kropli wmasować delikatnie w skórę szyi i twarzy."
Biolaven, Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi
Lawenda lekarska to symbol francuskiej Prowansji. Znana jest od tysięcy lat jako roślina o działaniu odprężającym, antysceptycznym i łagodzącym. Aromatycznanesencja olejku lawendowego pozyskiwana  z naturalnych kwiatów lawendy, znalazło zastosowanie w kosmetykach naturalnych Biolaven. 
Biolaven, Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi
Serum jest zamknięte w szklanej buteleczce z pipetką. Oryginalnie buteleczka jest również pakowana w kartonik, na którym są umieszczone wszystkie informacje o produkcie. W buteleczce jest 30ml produktu.

Serum ma postać lekko żółtego olejku. Ma lekką i lejacą się konsystencję. Bardzo szybko się w moją skórę wchłania.  Zapach serum jest bardzo intensywny. Dla mnie nie jest to uciążliwe, ponieważ lubię zapach lawendy, ale podejrzewam, że dla wielu z Was intensywny zapach produktów jest jego wadą. Mi jednak zapach lawendy umila stosowanie serum, więc jestem z zapachu zadowolona. 
Biolaven, Przeciwzmarszczkowe serum do twarzy i szyi
Jeśli chodzi o działanie serum to jestem nim absolutnie zaskoczona. Używam go od kilku tygodni i nie spodziewałam się tak dobrego działania.  Moja cera należy do tych przetłuszczających się, zapychajacych się, problematycznych, nie lubiących bogatych produktów do pielęgnacji.  Serum jednak w żaden sposób jej nie zaszkodziło.  Wręcz przeciwnie, moja cera bardzo się z olejkwm polubiła.  Olejek stosuję na noc zamiast kremu, w dni kiedy nie aplikuje na twarz produktów złuszczających  (z kwasami).  Rano moja cera jest świetnie nawilżona i odżywiona, ale nie obciążona i nie przetłuszczona. Jest przyjemna w dotyku i gładka. Chciałoby się jej cały czas dotykać! Po serum Banii Agafii, które stosowałam wcześniej, widzę zdecydowanie działanie serum Biolaven.

W UK pogoda nas nie rozpieszcza.  Zimno, wilgoć, deszcze i mocne wiatry. Mimo tego moja cera nie jest przesuszona. Jest w całkiem niezłej kondycji. Wiadomo, że to zasługa wszystkich elementów pielęgnacji w ogóle, ale serum świetnie się spisuje i z jego działania jestem bardzo zadowolona. 

Planuję teraz wypróbować serum Resibo, a następnie Kiehl's, ale w przyszłości z największą przyjemnością wrócę do serum Biolaven. Bardzo odpowiada mi jego działanie, moja cera się z nim bardzo polubiła, a cena serum jest niewielka.  Polecam! 
 
Ja swoje serum kupiłam na stronie ekosmetyki. 

Lubicie sera do twarzy w postaci olejków?

18 comments:

  1. No właśnie ja strasznie nie lubię zapachu lawendy więc, wszystkie kosmetyki z tym zapachem u mnie odpadają... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapach jest naprawdę intensywny! :)
      jak masz okazję gdzieś sobie powachac, to sprawdź, bo nie każdy kosmetyk pachnie lawendą tak samo. Ten jest naprawdę przyjemny :)

      Delete
  2. Nie znam. Choć powiem szczerze że po tej recenzji chętnie bym poznała:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, bardzo przyjemny i skuteczny produkt :)

      Delete
  3. Dobrze wiedzieć, że serum jest godne uwagi, może kiedyś go wypróbuję :) Skład krótki, ale za to konkretny i jak widać swoje robi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie widać na skórze działani serum :) polecam

      Delete
  4. nigdy nie miałam nic z Vianka. olejki do twarzy uwielbiam :)

    ReplyDelete
  5. Musze tez wypróbować....tez mam podobną listę serum.chciałam najpierw kupić resibo..narazie skończę evree sera olejki...polecam olejki khadi wypróbować

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak, khadi mam na liscie :) szkoda, że twarz mam tylko jedną :P

      Delete
  6. Ja właśnie męczę oleiste serum z Phenome i kolejny raz przekonałam się, że to nie jest moja ulubiona forma... albo jeszcze nie trafiłam na takie, które bym polubiła. Może kiedyś dam szansę temu z Biolaven.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olejki albo sie kocha albo nienawidzi :) mi serum w postaci olejku bardzo odpowiada :)

      Delete
  7. Ciekawi mnie to serum, bardzo, ale mam kilka podobnych produktów w zapasach i chcę je najpierw zużyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem doskonale :) u mnie zapasow ser brak :) ale w tym roku planuje kilka wypróbować wiec lista dluga :)

      Delete
  8. A ja w przeciwieństwie do innych produktów Biolaven zapach tego serum mi bardzo odpowiada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja innych produktów nie miałam ale jestem ich już bardzo ciekawa, moze kiedys sie jeszcze na cos skusze :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...