Thursday, 16 March 2017

L`Oreal : Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette.

Nie jest tajemnicą, że od dawna bardzo lubię maskary do brwi. Przez moje ręce przewija się ich sporo i w większości są to naprawdę dobre produkty. Dzisiaj przygotowałam dla Was szybką notkę na temat Brow Artist Plumber marki L`Oreal. Nie jest to nowy produkt w drogeriach, ponieważ pojawił się on już jakiś czas temu. Dostępny jest w wersji dla blondynek i brunetek. Czy jest to produkt godny polecenia?
L`Oreal, Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette
Opakowanie tradycyjne dla tego typu produktów. Plus za to, że wszystko cały czas wygląda estetycznie i nic się z opakowania nie ściera. Bardzo odpowiada mi kształt spiralki, aplikatora. Jest mały, bardzo wygodny i precyzyjny. Można nim bez problemu manewrować i wyczesać brwi. Sam odcień maskary jest bardzo ładny - chłodny ciemny brąz. Bardzo często maskarę nakładam na brwi solo, by jedynie przyciemnić, podkreślić i utrwalić włoski, ale produkt świetnie się też sprawuje w utrwaleniu wcześniej podkreślonych brwi kredką czy cieniem. Trzyma włoski na miejscu przez cały dzień. 
L`Oreal, Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette
Kolor tuszu, kształt spiralki, trwałość i łatwość obsługi produktu sprawiły, że Brow Artist Plumper szybko stał się moim ulubieńcem na wiele tygodni. Śmiem nawet twierdzić, że to tańszy odpowiednik Pro Longwear Waterproof Brow Set marki Mac w odcieniu Brown Ebony. Kolor produktu jak i sama spiralka są niemal identyczne. 
L`Oreal, Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette
Tutaj Brow Artist Plumber w porównaniu do produktu Mac oraz Essence.
L`Oreal, Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette
Produkt jest zdecydowanie warty wypróbowania. Jeśli lubicie tego typu produkty do podkreślania brwi, to propozycję L`Oreal musicie koniecznie wypróbować, tym bardziej, że łatwo ten produkt upolować na promocjach w atrakcyjnej cenie. Wydaje mi się jednak, że zmieniła się szata graficzna tego produktu i opakowanie jest teraz szare z brązową nakrętką.
L`Oreal, Brow Artist Plumper ♥ Dark Brunette

Używacie maskar do brwi?

12 comments:

  1. Replies
    1. warto :) jedna z najlepszych maskar do brwi :)

      Delete
  2. Chyba nigdy nie miałam masakry do brwi, akurat kończę kredkę ABH i zastanawiam się ci dalej, może maskara? Mmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. maskara to raczej taki dodatek nizprodukt zamiast czegos. Ja niestety mam sporo luk w brwiach i ich maskara nie dam rady uzupelnic.. ale jak ktos ma bujne brwi i potrzebuje tylkowloski rzyciemnic / podkreslic, to maskary super!

      Delete
  3. mam go w zapasach. niedawno otworzyłam tusz Essence dla blondynek, ale niestety jest dla mnie troszkę za jasny....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam znowu dla brunetek i jest troche za jasny :( takie mi sié brwi wcieplej barwie robia...

      Delete
  4. Mam w wersji transparentnej i bardzo go sobie chwalę. Jest dla mnie świetną alternatywą dla dużo droższego żelu MACa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda, tez uwazam ze jest swietnym zamiennikiem produktu Maca :)

      Delete
  5. Nie stosowałam takiej maskary. Potrzebuję produktów z domieszką szarości i ciężko mi takie znaleźć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macowe mascary maja swietne szare odcenie, zerknij soebie :)

      Delete
  6. lubię takie produkty więc chętnie poznam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto miec na uwadze szczegolnie podczas promocji na kolorowke :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...