Wednesday, 8 March 2017

Mac : Lustre Lipstick ♥ Patisserie.

Pomadka Mac w odcieniu Patisserie pojawiła się wraz z odcieniem Giddy w ulubieńcach lutego. Patisserie pochodzi z regulanej sprzedaży i jeśli lubicie nudziaki na ustach to zapraszam do dalszej części posta.
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie
Patisserie to beżowy odcień o wykończeniu Lustre opisany na stronie Mac jako lekki, kremowy naturalny róż. Zawiera delikatny złoty shimmer, który na ustach jest właściwie niewidoczny.
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie
Jest to pomadka o wykończeniu Lustre, więc uzyskany nią efekt to lekko lśniące i zabarwione usta. Chociaż muszę przyznać, że jak na wykończenie Luste, pomadka ma całkiem niezłą pigmentację. Pomadka ma przyjmemną kremową konsystencję i łatwo się na ustach rozprowadza. Kolor aplikuje się równomiernie bez prześwitów. Trwałość pomadki nie należy do jej atutów, moich ust trzyma się średnio dwie godziny, jak wszystkie pomadki Mac o tym wykończeniu. 
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie
Kolor pomadki nie jest wyjątkowy. Spokojnie możemy znaleźć podobne kolory w drogeriach, ale trzeba przyznać, że ładnie się prezentuje i pasuje do większości makijaży i każdej sytuacji. Świetny kolor na codzień do podkreślenia ust oraz dni, gdy nie mam pomysłu co zrobić z ustami :) Moja mam też bardzo sobie ten kolor chwali. Przyznam szczerze, że trochę zapomniałam o tej pomadce, kiedy w mojej kosmetyczce pojawiły się płynne maty, ale miło było odkryć Patisserie na nowo!
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie
Tutaj Patisserie w porównaniu do Giddy, która jest bardziej różowa.
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie & Giddy
Mac, Lustre Lipstick ♥ Patisserie & Giddy
Jak się Wam podoba? Lubicie sięgać po takie kolory?

32 comments:

  1. Coraz rzadziej sięgam po takie delikatne kolory, ale bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w delikatesach czuję najlepiej:) mam malo intensywnie kolorowych pomadek. Mam wrazenie ze mnie postarzaja :)

      Delete
  2. bardzo ładnie na Tobie wygląda :)

    ReplyDelete
  3. Mam Giddy :) Ale obie są piękne, sama nie wiem która bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez nie wiem, ktora ladniejsza :)

      Delete
  4. Replies
    1. Prawda? Takie niby nic a efekt fajny :)

      Delete
  5. Chyba to wykończenie najbardziej lubiłam z całej oferty MACa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sama nie wiem ktore lubie najbardziej. Ciagle mi sie to zmienia :)

      Delete
  6. Nie przepadam za pomadkami mac, ale ta ma piekny kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czyms Ci konkretnie popadły? :)

      Delete
  7. Świetny kolor. Bardzo lubię nudziaki. Ostatnio również zaczął mi się podobać efekt błyszczenia na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnimi miesiącami używałam głównie matowych płynnych pomadek i jakoś tak w lutym wzięło mnie na nudziakowe nawilżające lekkie formuły :)

      Delete
  8. Jak dla mnie zbyt nude i zdecydowanie za jasna, ale ja przy ciemnych włosach już tak mam. Muszę uważać na kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamy zupełnie inny typ urody:) dla mnie takie nudziaki sa stworzone :) zdecydowanie lepiej w nich wyglądam niż w intensywnych kolorach :) no i usta wydają się pełniejsze :P

      Delete
  9. Zawsze lubiłam takie odcienie, ale ostatnio dowiedziałam się, że nie pasują do mojego typu kolorystycznego. Człowiek uczy się całe życie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda :) ja kiedyś gustowalam się w pomadkach typu Giddy a tu sie okazuje, ze w brazach i bezach calkiem mi do twarzy :) ale ja mam neutralny tup urody i większość kolorow mi pasuje, poza ciemnymi, te mnie bardzo postarzaja i nadaja twarzy agresywnosci :)

      Delete
  10. Z tych wielu szminek akurat tej nie miałam :D Polecam Ci Fabby. Obecnie swoich maczków się pozbywam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam Fabby! :) auc, serio? Jaka szkoda :)

      Delete
  11. Nigdy nie miałam nic z MAC, ale ostatnio otworzyli sklep u mnie w mieście, więc chyba w końcu się na coś skuszę :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. udanych zakupów ! na pewno znajdziesz dla siebie cos fajnego :) proponuje zacząć właśnie od pomadki :)

      Delete
  12. o tak kolor jest bardzo mój :) podoba mi się :)

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. jeszcze kilka miesiecy temu Giddy tez mi sie bardzij podobalo :)

      Delete
  14. O rany, jaki piękny kolor <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co nie? A zupełnie niepopularny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...