Tuesday, 28 March 2017

Mac : Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery.

Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Pomadka Men Love Mistery stała się moim ulubieńcem od pierwszego użycia. Przyznać się Wam muszę, że podobała mi się od bardzo bardzo dawna, jednak dopiero niedawno się na nią zdecydowałam.
Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Men Love Mystery to bardzo ciekawa nazwa koloru pomadki. Natomiast sam kolor to fioletowy róż, jagodowy, z domieszką lavendy. Wykończenie pomadki jest matowe. 
Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Pomadka jest bardzo przyjemna w aplikacji. Sunie po ustach bez oporu i zostawia równomierną warstwę koloru. Kolor na ustach jest intensywny a pigmentacja pomadki jest wyśmienita. Nie da się koloru pomadki nie zauważyć, ponieważ w tym kolorze usta zdecydowanie grają pierwsze skrzypce. Jednocześnie jest on na tyle stonowany, że mogę go nosić na codzień. Ja czuję się w nim rewelacyjnie! Men Love Mistery łączę zazwyczaj z delikatnym makijażem oczu i chłodnym różem na policzkach. 
Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Aparat nie do końca oddał kolor tej pomadki na ustach, ponieważ nie jest ona aż taka chłodna i sina. Jak widać na zdjęciach sztyftu, jest to śliczny żywy jagodowy kolor.
Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Trwałość pomadki na ustach jest kilkugodzinna. Typowo dla matowego wykonczenia. Dodatkowo kolor bardzo ładnie z ust znika, więc nie trzeba go kontrolować.
Mac, Matte Lipstick ♥ Men Love Mistery
Kolor nie dla każdego, ale zdecydowanie warty uwagi. Coś podobnego kolorystycznie mam w postaci błyszczyka Mac z serii Huggable w odcieniu Snuggle Up :)

Jak się Wam podoba?

18 comments:

  1. Replies
    1. zdecydowanie, ale mimo ze nie lubie intensywnych kolorow na ustach to tez mozna troché stlumic do mojej "normalnosci" :)

      Delete
  2. Kolor piękny ale nie mój, za mało odważna jestem;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami trzeba wyjsc ze strefy nudziakow :)

      Delete
  3. Odcień wygląda rewelacyjnie, ale obawiam się, że nie miałabym odwagi go nosić :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeee widze u Ciebie badziej odwazne kolory :)
      Men Love Mistery jest agodniejszy niz czerwienie :)

      Delete
  4. zdecydowanie nie jest to mój kolor, ale w sumie wygląda inaczej niż większość pomadkowych kolorów ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. wedlug mnie ma zdecydowanie cos w sobie :)

      Delete
  5. bardzo ciekawy kolor, ale ja wyglądałabym w nim jak topielica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie nie dla Ciebie :) ale tak jak pisaam, on na zywo na ustach jest mniej siny :)

      Delete
  6. Kolor na pewno nie dla każdego, ale rzeczywiście ciekawy! Na zdjęciach wydaje się być bardzo mocnym fioletem, jestem pewna, że w świetle dziennym nie jest aż tak siny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nowlasnie nie jest. zdjecia pomadki sa calkiem niezle oddane ale na ustach juz nie, za sino wglada :( ale nie udalo mi sie uchwycic koloru tak jak planowalam :(

      Delete
  7. Oj niecodzienniak ! Ale i takie warto mieć w kosmetyczce :)

    ReplyDelete
  8. Kompletnie nie mój odcień.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie to odcien nie dla kazdego :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...