Friday, 7 April 2017

Benefit : It`s Potent! Eye Cream.

Od bardzo bardzo dawna miałam ochotę wypróbować krem pod oczy Benefit z serii It`s Potent!. I choć kupiłam do już jakiś czas temu, to dopiero od dwóch miesięcy stosuję go w porannej pielęgnacji. 
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Zamiast pełnowymiarowego opakowania kremu, które kosztuje £28 i ma gramaturę 14.2g, ja skusiłam się na cztery miniatury 3g każda w cenie £15 (4 mini za £15), co zdecydowanie bardziej się opłaca!
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Według producenta krem pod oczy It`s Potent to "produkt rozświetlający i tuszujący cienie pod oczami. 

Zapomnij o kofeinie, masz krem pod oczy!
Twoje oczy nie potrafią zachować milczenia... jako pierwsze odczuwają negatywne skutki upływającego czasu i wpływ stresu. Krem pod oczy it's potent! wygładza linie i drobne zmarszczki, aby spojrzenie odzyskało swój blask i młodzieńczy wygląd. Zawiera kompleks peptydów, który poprawia elastyczność i jędrność skóry oraz mieszankę nawilżających ekstraktów roślinnych i wyciąg z Neśplika Japońskiego, które chronią skórę przed działaniem wolnych rodników.
  • Działa nawilżająco 
  • Doskonały pod korektor 
  • Idealny do codziennego stosowania"
Benefit, It`s Potent! Eye Cream

Opakowanie miniturki to po prostu mniejsze opakowanie pełnowymiarowego produktu. Szklany odkręcany słoiczek. Oryginalnie każda miniaturka była zapakowana w kartonik. Muszę przyznać, że te miniaturki wyglądają naprawdę uroczo i są bardzo praktyczne w podróży. No dobrze, a co z działaniem kremu, ponieważ to nas najbardziej interesuje?
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Krem ma dość lekką konsystencję, co zapaliło w mojej głowie czerwoną lampkę, ponieważ preferuję treściwe kremy pod oczy typu masełka czy balsamy, i zwyczajnie obstawiłam, że krem nie będzie sobie radził dobrze z nawilżeniem mojej skóry pod oczami. Krem zaczęłam stosować jedynie na dzień, na noc nadal stosuję balsam pod oczy Kiehl`s z serii Rosa Arctica (on jest tak niesamowicie wydajny, 5 miesiąc go już mam!). Okazało się jednak, że krem pod oczy It`s Potent świetnie sobie radzi z nawilżaniem i pielęgnacją mojej skóry. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia żadnej tłustej warstwy, stanowi świetną bazę pod korektory.  
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Nie zauważyłam, żeby krem wygładził moje linie pod oczami, ale na pewno odpowiednio skórę w ciągu dnia nawilża, ponieważ nie pojawiają się nowe, dodatkowe linie, jak wtedy, kiedy moja skóra pod oczami jest przesuszona. 
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Czy rzeczywiście krem jest rozświetlający i tuszujący cienie pod oczami? Krem nie zawiera żadnych rozświetlających drobinek, jak np krem pod oczy Origins z serii GinZing, ale przez swoje właściwości pielęgnacyjne sprawia, że skóra pod oczami jest zadbana i nawilżona. Natomiast od tuszowania cieni pod oczami są korektory. Nie zauważyłam żeby krem w jakiś sposób redukował opuchliznę i worki, ale producent tego nie obiecuje i w tym celu stosuję inne produkty.
Benefit, It`s Potent! Eye Cream
Podsumowując uważam, że krem pod oczy Benefit z serii It`s Potent jest bardzo dobrym kremem na dzień. Świetnie sobie radzi z nawilżeniem i pielęgnacją skóry. Nie podrażnia, nie uczula i stanowi świetną bazę pod korektor. Mam skończone 35 lat  i staram się wybierać już bardziej treściwe i konkretne kremy pod oczy, ale zdecydowanie widzę pozytywne działanie tego lekkiego kremu na moją skórę i myślę, że krem jest warty polecenia.  Z chęcią wrócę do kremu w przyszłości, ale obecnie mam listę kremów pod oczy do wypróbowania i chcę się na niej skupić. Słoiczek jednej miniaturki 3g wystarczył mi na prawie dwa miesiące codziennego stosowania na dzień, a mam do zużycia jeszcze trzy. Wydajność kremu jest zdecydowanie na plus.


Skład:
Aqua (Water), Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Butylene Glycol, Glycerin, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Steareth21, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Phenoxyethanol, Stearalkonium Hectorite, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hexyldecanol, Steareth2, Glyceryl Hydroxystearate, Sodium Polyacrylate, Alcohol, Caprylyl Glycol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Dimethicone, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Hesperidin Methyl Chalcone, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Acrylates/C1030 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Steareth20, Tromethamine, CI 77891 (Titanium Dioxide), Sodium Hyaluronate, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Potassium Sorbate, Chlorphenesin, Caprylic/Capric/Succinic Triglyceride, Dipeptide2, Tocopherol, Citric Acid, Eriobotrya Japonica Leaf Extract, Palmitoyl Tetrapeptide7, Plankton Extract. N° 06345/A

10 comments:

  1. Miałam go kiedyś i bardzo dobrze wspominam. Niby masełkowy i konkretny, a jednocześnie lekki. Pamiętam, że nie spodziewałam się po nim niczego superwartościowego i miło mnie zaskoczył. Też miałam tę uroczą miniaturkę – ładnie wygląda, ale niewygodnie mi się grzebało w tym słoiczku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm, już moja druga ulubiona blogerka go chwali... coś musi być na rzeczy :)

      Delete
    2. Fsktycznie sloiczek troche niewygodny ale krem miękki więc bez problemu go na palcu wyciagam :)

      Delete
    3. Kinga to naprawde fajny krem na dzień :) w bootsie miniaturki czesto na promo sa :)

      Delete
  2. Dobrze, że przy swojej cenie jest tak wydajny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda :) chociaz w sumie cena nie wydaje mi sie wygórowana bo krem sie dobrze sprawdza i jestem zadowolona :)

      Delete
  3. Zastanawiałam się nad nim i chyba kupię go w parze z kremem do twarzy tej samej serii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez jestem zaintereaowana tym kremem do twarzy ale jeszcze sie a niego nie zdecydowalam :)

      Delete
  4. jeszcze go nie widzialam, fajnie wiedziec ze sie sprawdza!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla takiej mlodej cery jak Twoja powinien byc świetny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...