Wednesday, 5 April 2017

Mac : Matte Lipstick ♥ Really Me.

Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Czy wiecie, że standardowe pomadki Mac są już dostępne w ponad 200 odcieniach? Dodatkowo pojawiają się jeszcze odcienie limitowane oraz co jakiś czas Mac wprowadza nowe odcienie pomadek do stałej sprzedaży. Naprawdę jest w czym wybierać jeśli chodzi o kolory pomadek oraz ich wykończenia. Ja sama właśnie z tego powodu, nigdy nie mam tych pomadek dość i ciągle chcę więcej. Dosyć niedawno moją uwagę zwróciła matowa pomadka w odcieniu Really Me. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś wiecej na jej temat, ponieważ nie jest to łatwy kolor, to zapraszam do dalszej części posta.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Really Me producent opisuje jako zgaszony neutralny róż. Ja Really Me swatchowałam w Macu na dłoni, nie odważyłabym się testera nałożyć na usta. Kolor na dłoni wyglądał na ładny różowy nudziak, tak jak opisuje producent. Kiedy jednak w domu zaaplikowałam moją pomadkę na ustach, okazało się, że kolor wychodzi bardzo rozbielony, chłodny i szary. Daleko mu do różowego nudziaka. Poczułam się bardzo rozczarowana i rzuciłam pomadkę w kąt.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Musiałam jednak dać jej szansę, nie lubię jak mi się pomadki marnują. Postanowiłam spróbować ją zaaplikować z różową konturówką albo ciemniejszą pomadką. Okazuje się jednak, że pomadka wygląda na ustach rewelacyjnie, pod warunkiem, że mam na twarzy wykonany już makijaż! Wcześniej testowałam ją na ustach nie mając na twarzy zupełnie nic, co sprawiło, że szary odcień pomadki jeszcze bardziej mnie rozmył i wyglądałam jeszcze bardziej nijak.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Really Me wygląda na ustach cudnie przy wyrównanej podkładem cerze, podkreślonych oczach, brwiach i policzkach! Nabiera wyrazistości, ukazuje swoje różowe tony. Za każdym razem kiedy mam ją na ustach, dostaję pytania, co to za pomadka!
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Pomadka ma świetne właściwości. Bardzo dobra pigmenatcja sprawia, że kolor na ustach rozprowadza się równomiernie, bez prześwitów i generalnie jest bardzo łatwa w aplikacji. Ponieważ jest to pomadka o wykończeniu matowym, to jej trwałość na moich ustach jest kilkugodzinna. Pomadka bardzo ładnie i dyskretnie też z ust się ściera, więc nie trzeba jej w ogóle kontrolować.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Tutaj Really Me w połaczeniu z konturówką Inglot numer 74 i Clinique Plum Pop.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Oraz w porównaniu do innych pomadek Mac.
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Mac, Matte Lipstick ♥ Really Me
Czy jestem zadowolona z tej pomadki? Zdecydowanie! Zdaję sobie sprawę, że nie jest to odcień dla każdego i też nie każdemu musi się podobać. Jej kolor jest też wymagający, ponieważ cały jej urok widać jedynie przy pełnym makijażu twarzy. Ja jestem na tak i choć poczułam się przy pierwszym użyciu bardzo rozczarowana, to teraz nie mogę się tym kolorem nacieszyć :)

16 comments:

  1. Kolor nie dla mnie niestety, ale pomadki Mac lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) na szczescie jest w czym wybierać w innych tonacjach :)

      Delete
  2. Replies
    1. Cieszę się :) jest dość nietuzinkowy ale zdecydowanie uzyteczny :)

      Delete
  3. O wow, świetny odcień :)

    ReplyDelete
  4. piękny kolor pomadki! Osobiście uwielbiam produkty Mac`a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również
      :) choć roznie bywa i trafiaja mi się produkty dla mnie nie sprawdzajace sie :(

      Delete
  5. mysle,ze moglaby sie u mnie sprawdzic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak myślę :) ale jak swatchowalam w sklepie kolo velvet teddy to really me wypada bardzo chłodno w porównaniu do Twojej ulubionej pomadki :)

      Delete
  6. Mam już za dużo szminek, nie kuś mnie kolejnymi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety z tych, które uważają, że pomadek nigdy za wiele :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...