Sunday, 21 May 2017

I ♥ Makeup : Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter.

Dzisiaj mam dla Was notkę na temat nietypowego produktu marki I ♥ Makeup. Jest to Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter! Jeśli chcecie się dowiedzieć coś wiecej na temat tego cuda, to zapraszam do dalszej części posta.
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
Opakowanie rozświetlacza to kartonik w kształcie serca. Na pewno kojarzycie te serduszka z innych wypiekanych produktów tej marki, np Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love". 
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
A Rainbow Highlighter to produkt również wypiekany, a środek opakowania wygląda po prostu uroczo! Skusiłam się na ten produkt, ponieważ jestem sroką, lubię błyskotki. Ale po właściwościach produktu nie spodziewałam się niczego powalającego i byłam pewna, że rozświetlacz nie będzie do użytku, ze względu na swój kolor. Jednak bardzo, bardzo chciałam go po prostu posiadać :)
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
Stworzony przez jednorożców rozświetlacz wygląda jak tęcza. Wypiekane serduszko rozświetlacza składa się z 5 kolorowych pastelowych pasków : różowego, żółtego, zielonego, niebieskiego oraz fioletowego. O dziwo, rozświetlacz jest bardzo drobno zmielony i zostawia na skórze lśniącą taflę a nie błyszczące niewiadomo co.  Każdy z kolorów jest nieżle napigmentowany i jak się domyślacie, można każdego używać osobno lub łączyć je ze zobą. 
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
Efekt zieolonego, fioletowego czy niebieskiego rozświetlacza na twarzy średnio wspisuje się w mój gust, ale te rozświetlające kolory zaaplikowane w wewnętrznym kąciku oka czy na środek powieki wyglądają naprawdę ciekawie i przyzwoicie. Uważam jednak, że efekt na skórze jaki uzyskamy ze zmieszania wszystkich kolorów na raz jest jak najbardziej do przyjęcią i jak najbardziej do "noszenia". Wszystkie kolory razem dają bardzo ładny chłodny na kórze blask.
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
Jeśli chodzi o mie, to ten tęczowy rozświetlacz jest bardziej ładnym gadżetem niż rozświetlaczem po który sięgam na codzień. Mam mnóstwo innych super rozświetlaczy, które wolę używać, ale Unicorns Heart Highlighter jest całkiem niezły i naprawdę do noszenia. Jeśli lubicie chłodne rozświetlacze, to jak najbardziej się on sprawdzi. Koszuje niewiele, więc jeśli o nim myślicie, to warto się skusić :)
I ♥ Makeup, Unicorns Heart, A Rainbow Highlighter
Co myslicie o tym rozświetlaczu stworzonym przez jednorożce? :)


6 comments:

  1. Odcienie nie dla mnie, wolę coś cieplejszego. Ale od niedawna posiadam serduszko Peachy Pink Kisses i jest cudowne. Również daje piękną taflę, a nie brokatowy efekt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te serduszka są naprawdę niezłe :) i kosztują tak niewiele :)

      Delete
  2. co o nim myślę? u mnie na pewno by się nie sprawdził (zbyt "trupi" odcień po zmieszaniu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odcień jest chłodny, ale nie nazwałabym go trupim :) może moje zdjęcie nie do końca to oddaje :) w każdym razie odcień i tak nie dla mnie, wolę coś innego, ale serduszko samo w sobie jest urocze :)

      Delete
  3. ja odwrotnie do Ciebie, nie używam rozświetlaczy, choć przyznać muszę że mi się to zmienia i mam na coś ochotę :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja niestety za bardz popłynęłam w stronę rozświetlaczy ale to tylko dlatego, że od dawna chciałam ich używać a dopiero od niedawna moja cera jest na tyle uspokojona, że mogę rozświetlaczy używać. Wcześniej,przy tak tłustej cerze jaką miałam, nie było sensu a wręcz było niewskazane :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...