Wednesday, 17 May 2017

Origins : GinZing Energy Boosting Moisturiser.

Po tresciwym kremie na dzień jak stosowałam przez zimowe miesiące (Kiehl's Rosa Arctica Lightweight Cream) postanowiłam wiosną wrócić do lekkiego kremu.  Wiosną i latem zdecydowanie lepiej mojej skórze służą lekkie nawilżające kremy na dzień i bogatsza wieczorna pielegnacja. Rok temu wiosną, latem i wczesną jesienią świetnie sprawdziły się u mnie dwa kremy : Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief oraz Kiehl's Ultra Facial Oil Free Cream Gel. Z chęcią bym do nich wróciła, ale ponieważ lubię testować nowości to postawiłam na coś zupełnie innego i wybrałam krem Origins z serii GinZing. Rozświetlający krem pod oczy z tej serii już kiedyś używałam i byłam z niego bardzo zadowolona. Czy krem na dzień również się sprawdził?
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Według producenta krem do twarzy Origins z serii GinZing to lekki, bez tłuszczowy, dodający energii krem nawilżający, który błyskawicznie nawilża i sprawia, że skóra promienieje zdrowym blaskiem. Wzmocniony jest takimi legendarnymi składnikami rewitalizujacymi skórę jak żen-szeż oraz ziarna kawy. Pozbawiona życia skóra szybko zostaje odświeżona i zrewitalizowana promieniejąc zdrowym i pełnym energii blaskiem. Krem przeznaczony jest do stosowania rano i wieczorem.
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Przypomnę Wam tylko jaki mam typ cery. Moja cera jest bardzo kapryśna i łatwo przetluszczająca się. Na ciężkie i treściwe kremy reaguje zapychaniem i wzmożoną produkcją sebum. Im mniej kosmetyków na nią nakładam, typ lepiej. Kiedy jeszcze zimą dobrze reaguje na kremy i olejki, to już wiosną i latem sprawdzają się na niej lepiej kremy o żelowej konsystencji. Krem żel jednak musi moją cere odpowiednio nawilżać i pielęgnować. Decydując się na krem Origins pomyślałam, że wiosną przyda się jej taki "energy boosting". 
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Opakowanie to plastikowy odkręcany słoiczek mieszczący 50ml kremu. Konsystencja kremu jest kremowo żelowa. Lekka, biała i szybko wchłaniająca się. Krem bardzo przyjemnie pachnie pomarańczami, co bardzo mi umila jego stosowanie. Nie jest to jednak zapach męczący i intensywny. Zaaplikowany na skórę szybko się wchłania i stanowi świetną bazę pod podkłady, które posiadam.
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Jeśli chodzi o działanie to jestem bardzo zadowolona. Krem żel świetnie dogaduje się z moją cerą. Jest lekki i nie obciąża jej, wystarczająco nawilża i pielęgnuje w ciągu dnia. Moja cera obecnie jest w dobrym stanie i ma ładny kolor, ale rano ten produkt dodatkowo budzi ją do życia i dodaje energii. Krem jednak stosuję jedynie na dzień, ponieważ w wieczornej pielęgnacji stawiam na innego typu produkty.
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Chciałam lekkiego, nie obciążającego, ale nawilżającego skórę kremu na dzień? Mam dokładnie to, co chciałam i czego obecnie od kremu na dzień wymagam. Na mojej przetłuszczajacej się cerze krem się sprawdza rewelacyjnie, ale podejrzewam, że dla cer suchych jego kremowo żelowa lekka konsystencja może nie wystarczyć.  
Origins, GinZing Energy Boosting Moisturiser
Znacie produkty marki Origins i serię GinZing?

9 comments:

  1. Mam chęć na coś z tej serii i myślę, że do mojej cery mógłby się sprawdzić:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja cera sie calkiem dobrze z kosmetykami tej marki polubia :)

      Delete
  2. miałam jego próbkę. specjalnie mi nie zapadł w pamięci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi sié cakiem fajnie tez sprawdza ta maseczka na noc nawilzajaca :) mam probke tak jak mialas Ty, bardzo ja lubie, a pamietam, ze u Ciebie tez bez zachwytow bylo :)mamy zupelnie inne cery :) i tak jak Ty super trafiasz z kosmetykami do pielegnacji cery dla mnie, to ja bym miala problem, zeby znalezc cos dla Ciebie :)

      Delete
    2. oj tam, jesteś dla siebie zbyt surowa :)

      Delete
  3. Bardzo go lubię stosować latem na dzień. Jego zapach jest dla mnie uzależniający, a żelowe konsystencja świetnie się wchłania i dobrze współpracuje z makijażem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda, zapach jest cudowny :)baaardzo lubie!

      Delete
  4. Do mojej mieszanej cery byłby idealny, bardzo lubię kremy o lekkich konsystencjach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest jeden z moich favorytow jesli chodzi o lekkie nawilzajace kremy :) polecam!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...