Friday, 12 May 2017

Rozdanie! Wygraj Skin Frost w odcieniu Eclipse marki Jeffree Star Cosmetics & Manny Mua.

Na moim blogu jeszcze nigdy nie było rozdania. Postanowiłam to naprawić i chciałabym podarować jednej z Was kosmetyczną błyskotkę. Długo zastanawiałam się jaką wybrać nagrodę. Chciałam, żeby to było coś niestandardowego, nietypowego, trudno dostępnego, a jednocześnie do użytku na codzień i w neutralnym odcieniu, żeby pasowało większości :) Mam nadzieję, że podoba się Wam nagroda i zapraszam Was wszystkie do małego rozdania!

Do wygrania jest nowiuśki rozświetlacz Skin Frost marki Jeffree Star Cosmetics w odcieniu Eclipse, który powstał w ramach współpracy Jeffree Star z youtuberem Manny Mua.  
Rozdanie! Wygraj Skin Frost w odcieniu Eclipse marki Jeffree Star Cosmetics & Manny Mua
Rozdanie! Wygraj Skin Frost w odcieniu Eclipse marki Jeffree Star Cosmetics & Manny Mua

Rozdanie! Wygraj Skin Frost w odcieniu Eclipse marki Jeffree Star Cosmetics & Manny Mua

Na zdjęciu możecie zobaczyć mój rozświetlacz. Nagrodą jest nowiutka, nigdy nie wyciągnięta z opakowania sztuka ♥

Zasady rozdania są proste. Aby wziąć udział w rozdaniu należy :
1. być obserwatorem mojego bloga
2. wyrazić chęć udziału w rozdaniu w komentarzach pod tym postem  
3. zostawić również swój adres email 
4. w rozdaniu mogą brać osoby obserwujące mnie na Instagramie - proszę o udostępnienie zdjęcia z trzech umieszczonych z oznaczeniem #justitia33rozdanie

Zaznaczę tylko, że regularne komentatorki i stałe obserwatorki mojego bloga i Instagrama dostaną dodatkowe losy :) Sprawiedliwość musi być! 

Nagrodę zasponsorowałam sama. Rozdanie trwa od publikacji posta do 26 maja 2017 do godziny 23.59. Wyniki pojawią się w ciągu tygodnia od zamknięcia rozdania.  Piszcie, jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem.

Powodzenia! :)




32 comments:

  1. świetna nagroda dla wielbicielek rozświetlaczy i obu panów :) powodzenia chętnym życzę :)

    ReplyDelete
  2. Wow,super nagroda :) oglądam ich obu :) piękna ta cała kolekcja :)

    Oczywiście ze biorę udział :D
    email: kargawr1@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ojej, ale cudeńko <3 Oczywiście, że biorę udział :D

    mój mail: dressyourfaceblog@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Już dawno chciałam coś od Jeffreejka wypróbować, a ten rozświetlacz z Manny, to już w ogole cudo! tak więc chętnie biorę udział:)
    obserwuję jako Ewelina Dimipediapl, a na Insta jako dimipediapl - zresztą to na pewno wiesz;)
    email: dimipedia@gmail.com
    Idę zdjęcia puszczać dalej w świat:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie że Wiem :) fajnie że się zgłosiłas !

      Delete
  5. Rozświetlacz wygląda pięknie, takiego rozdania nie mogę odpuścić :*
    email: fraise26@wp.pl

    ReplyDelete
  6. Biorę udział :) Rozświetlacz prezentuje isę bosko <3
    E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Biorę udział :)
    lizzie@wp.pl

    ReplyDelete
  8. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Orzechowska
    sylviaaa100@interia.pl

    ReplyDelete
  9. biorę udział, obserwuję jako Jasmine Vise
    bernadetaaa@interia.pl

    ReplyDelete
  10. Cieszę się, że tu trafiłam.
    spróbuję szczęścia w rozdaniu
    Mój email youstyna33@wp.pl

    ReplyDelete
  11. Kocham rozświetlacze, więc jako stała czytelniczka spróbuję;)
    Obserwuję jako: Ewelina K
    e-mail: secretaddiction86@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. no juz myslalam że się nie zglosisz ;)

      Delete
  12. Choć stałą czytelniczką nie byłam
    dzięki rozdaniu cię zobaczyłam.
    Od teraz wzroku od ciebie nie odciągnę
    bo bloga masz ciekawego, więc o tym wspomnę.
    Inspiracją dla mnie stałaś się,
    radości na mojej twarzy produkujesz miarę
    bo zawsze kupę energii przysyłasz i wiarę.

    Obserwuję jako : pluukasiewicz
    e-mail: lukasiewiczpati@o2.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow!!!!! :)

      zapraszam. Nowe osoby mile widziane :)

      Delete
  13. Dzień dobry!
    Biorę udział w rozdaniu. :)
    Czasem wystarczy poprosić, więc ja z całego serca proszę.
    Pozdrawiam, Alicja :D

    E-mail: alaknapczyk0304@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Jeju jesteś cudowna, że ofiarujesz komuś ten roświetlacz :D
    Biorę udział również, może szczęście uśmiechnie się do mnie
    aniagosupermodel@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo się cieszę, że nagroda się podoba :) zyczę powodzenia!

      Delete
  15. Mam jedną pomadkę JS i bardzo ją lubię;) Również biorę udział.
    happysunnyblog@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Biorę udział :)
    mail: saszka234@gmail.com
    Obserwuję: Saszka K

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...