Thursday, 15 June 2017

Bania Agafii : Maska lifting do twarzy, tonizujáca.

Maska lifting do twarzy to moja druga maska marki Bania Agafii jaką miałam okazję wypróbować. Niestety, tak jak z jej poprzedniczka, maską odmładzającą, szału nie ma. Ot, maseczka.
Bania Agafii, Maska lifting do twarzy, tonizujaca
Na opakowaniu znajdziemy taki opis produktu :
Maska do twarzy z widocznym efektem liftingu, tonizuje skórę i wyrównuje koloryt twarzy. Naturalne składniki wchodzące w skład maska nawilżają skórę, podnoszą jej elastyczność i sprężystość.

Maska zawiera :
- dziki ślaz, który jest bogaty w witaminy A i E, które intensywnie nawilżają skórę
- organiczny ekstrakt z białej herbatyboraz rdest ostrogorzki, które posiadają mocno napinające i tonizujace działanie
- cladonie śnieżną o wysokiej zawartości unikalnego kwasu usinowego, który sprzyja aktywnej regeneracji komórek skóry i istotnie opóźnia zmiany zwiazane z wiekiem

Produkt zawiera 100% naturalnych składników.
Bania Agafii, Maska lifting do twarzy, tonizujaca
Opakowanie to typowa dla maseczek tej marki szaszetka. Mieści ona aż 100ml produktu. Maseczka ma przyjemny ziołowy zapach i jest koloru białego. Ma kremowa konsystencję, przyjemnie się na twarzy rozprowadza. Generalnie jest to bardzo przyjemna w stosowaniu maseczka. Nie podrażnia i nie powoduje innych niespodzianek.
Bania Agafii, Maska lifting do twarzy, tonizujaca
Niestety działanie maseczki jest dla mnie znikome. Właściwie żadne. Po zastosowaniu maski nie widzę żadnego efektu w poprawie wyglądu mojej cery. Może daje jedynie krótkie nawilżenie i to wszystko. Nawet przy dłuższym i regularnym stosowaniu nic nie zauważyłam konkretnego. Maseczka jest raczej dla młodej nieproblematycznej cery. Nie dla starzejacej się i wymagającej jak moja :)
Bania Agafii, Maska lifting do twarzy, tonizujaca
Nie polecam i pomału zaczynam się do maseczek Banii Agafii zniechęcać. A w zapasach jeszcze kilka wersji.... Chyba sobie daruję... Mojej cerze zdecydowanie lepiej służą maski algowe i glinkowe.

Znacie tą maskę?

10 comments:

  1. Szkoda, że nie jesteś z niej zadowolona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też żałuję. Tyle dobrodziejstwa w niej i cena zachęcająca do stosowania. i szkoda

      Delete
  2. ja miałam 2 wersje tych masek, ale mi zdecydowanie służyły. Tak to jest każdemu pasuje co innego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz ja jestem sporo starsza więc może moja cera potrzebuje czegos innego. dla mlodej skóry takie niedrogie skuteczne maski? super!

      Delete
  3. Przyznam, ze kompletnie nie podobają mi się te opakowania, gdyby działanie jeszcze było okej to mogłabym się skusić. Ale jak jest tak sobie, to odpuszczam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie sądzę Iwonko żebyś była z nich zadowolona...

      Delete
  4. po Twoich doświadczeniach też nie mam ochoty na bliższe zapoznanie się z nimi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja nie polecam. ale dla mlodziutkiej cery może będą odpowiednie i skuteczne 😆

      Delete
  5. Dobrze wiedzieć, żeby jednak jej nie kupować. Fajnie, takie szczere wypowiedzi są bardzo potrzebne, fajnie, że piszesz szczerze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze piszę szczerze i dziękuję za miłe słowa 😀

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...