Wednesday, 21 June 2017

Bourjois : Healthy Mix Foundation - nowa wersja.

Pamiętam, że wiele lat temu używałam podkładu Healthy Mix marki Bourjois, ale zupełnie się z nim nie polubiłam. Był to podkład w starej wersji, w starym opakowniu. Niestety na mojej problematycznej, wtedy bardzo tłustej cerze zupełnie sobie nie radził. Jak zatem zachowuje się nowa, ulepszona wersja podkładu Healthy Mix na mojej teraz już starszej o kilka lat cerze?
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Moja cera nie jest już tak tłusta jak kilka lat temu. Potrafi się nadal przetłuszczać, ale to już nie to samo, mogłabym powiedzieć, że wydzielanie sebum w miare się uregulowało, co nie znaczy, że się nie wydziela w ogóle. Przez ostatnie kilka lat moja cera przez regularne złuszczanie kwasami również wygładziła się widocznie. Mam nadal blizny i przebarwienia po trądziku, rozserzone pory, ale wygląda zdecydowanie lepiej i gładziej niż kilka lat temu, więc automatycznie większość podkładów teraz na mojej twarzy wygląda porządniej. Mam teraz jednak już pierwsze zmarszczki i generalnie moja cera nie przepada za mocno kryjącymi matującymi podkładami, ponieważ takie tylko je uwydatniają. Zdecydowanie lepiej i młodziej wygląda z podkładem rozświetlającym czy nawilżającym. Dlatego, kiedy pojawiła się nowa wersja podkładu Healthy Mix, postanowiłam ją wypróbować i wybrałam dla siebie odcien 53 Light Beige.
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Co o samym podkładzie pisze sam producent?
Podkład zawiera witaminy C, E and B5, które zapewniają cerze zdrowy wygląd. Dzięki rozświetlającemu podkładowi Healthy Mix cera będzie wyglądać zdrowo, promiennie i świeżo. Podkład ma za zadanie natychmiastowo usunąć z twarzy zmęczenie i dodatkowo nawilżać cerę. 
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Opakowanie to przyjemna szklana buteleczka z pompką, które przyzwoicie dozuje podkład. Buteleczka mieści 30ml produktu. Mój odcień 53 Light Beige, ma bardzo ładny odcień bez pomarańczowej bazy. Bardzo ładnie stapia się się ze skórą i nie ciemniej. Krycie podkładu określiłabym jako średnie, ale mi osobiście bardzo takie odpowiada. Dodam tylko, że aplikuję podkład pędzlami, ponieważ aplikacja gąbeczkami jakiegokolwiek podkładu u mnie się zupełnie nie sprawdza. Podkład Healthy Mix bardzo przyjemnie się na skórze rozprowadza, bez smug i zacieków. Zdecydowanie wyrównuje kolor skóry i tuszuje drobne niedoskonałości. A do tego jest lekki i bardzo przyjemny w noszeniu. Nie do końca odpowiada mi jego intensywny zapach, ale jest zdecydowanie milszy dla nosa niż alkoholowy zapach innych podkładów.
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Podkład ma przyjemną kremową konsystencję i daje na skórze mokre wykończenie. Jeśli o mnie chodzi, to zdecydowanie bardziej podoba mi się wykończenie, jakie daje podkład City Radiance tej samej marki. Przy Healthy Mix wykończenie jest wilgotne, nawilżające, ale brakuje mi tego glow, jaki daje City Radiance. Healthy Mix w porównaniu do City Radiance ma bardziej płynna konsystencję i na mojej twarzy jest mniej trwały. Trwałość jest wprawdzie całkiem niezła, ponieważ z moich obserwacji wynika, że podkład wygląda przyzwoicie na twarzy przez jakies 4-5 godzin, co uważam za dobry i tak wynik. City Radiance wygląda na cerze ładnie o wiele dłużej.
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Generalnie jestem bardzo zadowolona z podkładu Healthy Mix, ale moim rozświetlającym faworytem pozostaje nadal City Radiance :)
Bourjois, Healthy Mix Foundation - nowa wersja
Znacie już nową wersję podkładu Healthy Mix?

14 comments:

  1. Nie miałam podkładów tej firmy. Kiedy go oglądałam, ale nie odpowiadały mi kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolory podkładów Bourjois potrafią być bardzo pomarańczowe. Najladniejsze kolory podkładów według mnie ma seria City Radiance 😊

      Delete
  2. Mi nigdy nie było po drodze z ich podkładami. Poprzednią wersję miałam i z tego co pamiętam nie byłam z niej zadowolona. Też mam cerę mieszaną, więc pewnie z tych samych powodów się nie sprawdził co u Ciebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z jakiegoś powodu mam słabość do podkładów marki Bourjois i kupuję do testowania każdą nowość. Na razie najlepiej się sprawdził Krem Cc oraz City Radiance 😊

      Delete
  3. Muszę się przyjrzeć bliżej tej firmie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest kilka produktów wartych polecenia 😊 pisałam o nich już nie raz na blogu. Może Cie coś zainteresuje 😊

      Delete
  4. Stara wersja i mnie nie powaliła na kolana więc chyba raczej nie zdecyduję się na zakup nowej ! Moze to i błąd ale póki co nie zdecyduje się na kupno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jest moj podklad numer jeden ale na pewno nie byly to pieniadze wyrzucone w bloto. znam jednak lepsze drogeryjne podklady 😊

      Delete
  5. Mialam tylko stara wersje i nie bylam do konca zadowolona z trwalosci.widze ze tu nic sie nie zmienilo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. trwałość nie powala ale ten podklad jest tak lekki i nawilzajacy, ze wcale sie nie dziwię. U mnie najlepiej trzymaja się podklady lekko zastygajace 😊

      Delete
  6. Ciagle się nad nim zastanawiam, bo wiele opinii nie jest przychylna tej nowej wersji. Stara lubiłam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli moj odcień Ci odpowiada to moge Ci podesłać probeczke 😊

      Delete
  7. Tego nie miałam ani starej wersji, ani nowej ale mam chęć powrócić do podkładów Bourjois. Kiedyś miałam jakieś dwa z innej serii i były całkiem przyzwoite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z mojej strony nie polecam podkladu Air Mat oraz 123 Perfect 😊

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...