Thursday, 22 June 2017

Kylie Cosmetics : KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek.

Kylie Jenner postanowia w ramach współpracy ze swoją starszą siostrą, Kim Kardashian West, wypuścić zestaw czterech kremowych pomadek do ust. Jak się pewnie domyślacie czytając słowo "Kim", pomadki mają typowo beżowe nudziakowe odcienie utrzymane w ciepłej tonacji. Typowe dla Kim, po prostu.  Posiadam w swojej kolekcji już kończące się dwie matowe pomadki Kylie Cosmetics, które absolutnie uwielbiam i uważam, że są warte każdego wydanego na nie pensa. Na zestaw KKW skusiłam się, ponieważ beży i nudziaków nigdy za dużo, a poza tym bardzo byłam ciekawa nowej formuły pomadek - creme liquid. Czy kremowa formuła pomadek jest równie fantastyczna jak formuła matowa? Nie. Dlaczego? Jeśli jesteście ciekawe odpowiedzi, to zapraszam do dalszej częsci posta. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Moje zamówienie ze strony Kylie Cosmetics przyszło do mnie bardzo szybko, nieco w ponad tydzień. Oczywiście dowalili mi tradycyjnie cło. No coż, przecież nie odeślę spowrotem. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Po otworzeniu opakowania w krórym przyszedł mój zestaw czterech pomadek ukazała się powitalna karteczka z dedykacją od samej Kim. Pudełeczko, w które są zapakowane pomadki wygląda cudownie. Śliczne, matowe, pastelowo różowe. Wewnątrz znajdują się pięknie zaprezentowane pomadki. No całość wygląda prześlicznie. Nic tylko zdjęcia klikać.
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
W skład zestawu wchodzą cztery odcienie, które są odpowiednikami imienia Kim - Kimberly, Kim, Kiki oraz Kimmie. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Kim to brzoskwiniowy beż, Kimberly to brązowy beż, Kiki to różowy beż a Kimmie to ceglasty beż. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Wedug producenta Creme Liquid Lipstick mają lekką najwilżającą formułę i  lśniące wykończenie. Faktycznie, widząc swatche na ręcę widać, że formuła pomadek jest kremowa, lekka i lśniąca. Niestety na moich ustach pomadki zachowują się zupełnie inaczej i im kolor jaśniejszy, tym pomadka ma gorsze właściwości.
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Pierwsze co mnie zaskoczyło po otwarciu każdej pomadki to zapach. Farbki akrylowej. Potem okazało się, że kolory na moich ustach wychodzą bardzo rozbielone. Najgorsza jest jednak formuła pomadek. Pomadek nie potrafię na ustach równomiernie rozprowadzić. Te dziady smużą, zbierają się w zmarszczkach ust i bardzo szybko się ważą, plackami odchodzą z ust. Najciemniejszy kolor, Kimmie, jeszcze całkiem nieżle wygląda, ale im pomadka jaśniejsza, tym bardziej smuży. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Daję tym pomadkom ciągle kolejne szanse. W końcu nie po to dałam tyle kasy, by je teraz wyrzucić. Próbuję je aplikować na różne sposoby, ale niestety koloru nie da się rozprowadzić równomiernie. Dodatkowo pomadki jakby lekko przysychają, a jednocześnie mają zdolność do wędrowania na ustach. Stąd prześwity i nierównomierność koloru. Zdecydowanie nie dają ładnego kremowego miękkiego wykończenia. Zobaczcie same jak pomadki wyglądają zaraz po aplikacji w miejscu styku wargi górnej z dolną.
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Spodziewałam się formuły pomadek podobnej do kremowej pomadki Gerard Cosmetics, która na ustach jest miękka, lśniąca i nawilżająca, a sama pomadka ma świetną pigmentację. Tutaj niestety pigment jest słaby a właściowści pomadek po prostu kiepskie. Zupełnie nie wpisują się w moje wyobrażenia o kremowej pomadce w płynie. 
Kylie Cosmetics, KKW, Creme Liquid Lipstick - zestaw czterech pomadek
Kolory pomadek bardzo mi sie podobają i używałabym ich na codzień z przyjemnością. Niestety ich właściwości skutecznie mnie do nich zniechęcają. One na moich ustach wyglądają zupełnie nieciekawie. Brak dobrej pigmentacji robi swoje. Zauważyłam jednak przeglądając swatche w internecie, że pomadki bardzo ładnie wyglądają na pełnych i dużych ustach, bez zmarszczek. Widać na takich pomadki rozprowadzają się rewelacyjnie i nie zbierają jak na małych, pomarszczonych i płaskich ustach jak moje... Według mnie formuła zdecydowanie wymaga dopracowania. Spodziewałam się świetnych produktów i niestety się bardzo rozczarowałam.

16 comments:

  1. Kolory bardzo ładne, szkoda ze coś skasztanili z formułą ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. formuła jest beznadziejna. niestety.... :(

      Delete
  2. Takie poczciwe kolory, a taki problematyczny produkt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie!
      nawet swatche na ręce wyglądają ładnie, niestety na ustach juz tragedia...

      Delete
  3. Szkoda, że okazały się rozczarowujące. Kolory mają bardzo klasyczne i uniwersalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie dlatego sie zdecydowalam na ten zestaw, bo kolory sa odpowiednie do uzywania na codzien. No ale sie nie da! za duzo nerwow!

      Delete
  4. Replies
    1. no tak sie wpakowalam. dyszki funtow i do kosza!

      Delete
  5. Mam wrażenie,ze produkt wyglądałby idealnie na ostrzyknietych,napompowanych ustach :D Wtedy brak jest zagięć a wszystko jest gładkie i napuszone :D Nie dla mnie ten interes ! Szkoda tylko Twoich straconych pieniążków bo w to miejsce mogłaś zainwestować w inną markę i być zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie, jak sie oglada swatche na necie to wlasnie te pomadki wygladaja dobrze na takich napuszonych ustach ;) szkoda, ale spodziewalam sie jakosci takiej jak przy pomadkach matowyk KJ ktore mam :)

      Delete
  6. A byłam ciekawa czy okażą się dobre. Tak to już jest, że nie zawsze trafia się na super produkty. Zawsze możesz je odsprzedać na Ebayu póki mają branie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez o tym myslalam, ale nie da sie ich zdezynfekowac jak zwykle pomadki. nie sadze by sie ktos skusil ale moze zaryzykuje o ile uda mi sie ominac zasade ebay zeby nie sprzedawac uzywanych kosmetykow...

      Delete
    2. To nawet nie wiedziałam, że coś takiego funkcjonuje na Ebayu. Niektórym nie przeszkadza, że jakiś produkt był używany.

      Delete
    3. na ebay uk nie da sie umieszczac uzywanych kosmetykow do makijazu ze wzgledow higienicznych niestety, a szkoda! bo np zwykle szminki mozna dobrze zdezynfekowac :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...