Sunday, 4 June 2017

Ulubieńcy maja.

Ulubieńcy maja
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o majowych ulubieńcach. Bez długiego wstępu zapraszam do lektury. 
Ulubieńcy maja
Sylveco, Lipowy płyn micelarny
Świetny płyn micelarny o naturalnym składzie. Dobrze sobie radzi z rozpuszczeniem i zmyciem mojego makijażu. Jest przy tym delikatny dla skóry i oczu, nie podrażnia i nie wysusza.
Ulubieńcy maja
Make Me Bio, Kremowa maska do twarzy
Moje ostatnie odkrycie. Błotna maska do twarzy na bazie błota z morza martwego, oleju kokosowego, oleju z pestek moreli, oleju z pestek słonecznika, masła shea, oleju ryżowego oraz ekstraktu z kwiatu hibiskusa. Czy trzeba coś dodawać? :)
Ulubieńcy maja
Pomadka jest moją majową nowością i od pierwszego użycia bardzo mi się spodobała. Wykończenie Lustre dodatkowo umila mi aplikację, ponieważ na chwilę obecną totalnie mam dość matowych zastygających pomadek, po które sięgałam zimą i wiosną. 
Ulubieńcy maja
Too Faced, Sweet Peach Glow - paleta do konturowania twarzy
Paleta zawiera w sobie trzy produkty : brązer, rozświetlacz oraz róż. Wszystkie mają satynowe wykończenie, więc jeśli szukacie matowej trójki, to paleta jest nie dla Was. Ja obecnie jestem w tej palecie zakochana - brązer daje bardzo ładne miękkie wykończenie, róż to typowy "rose gold", a rozświetlacz ma cudowny szampański odcień i pięknie lśni na skórze. 
Ulubieńcy maja
O tym cieniu marki Clinique wspominałam już nie raz na moim blogu i pojawiał się on już w ulubieńcach miesiąca. Zwyczajnie nie mam go dość, uwielbiam ten kolor. Jest to najładniejszy cień do powiek w odcieniu różowego złota.
Ulubieńcy maja
Rimmel, Oh My Gloss, Lip Tint Oil
Olejek do ust marki Rimmel. Zawiera aż cztery olejki, które świetnie pielęgnują moje usta. Olejek się nie klei i nadaje ustom ładny połysk. Zdecydowanie  polecam jeśli nie lubicie klejących olejków do ust na bazie parafiny, których w drogeriach teraz pełno. Olejek Rimmel w składzie parafiny nie ma. Happy days!

To tyle jeśli chodzi o ulubieńców maja. Dajcie znać koniecznie, który produkt zaciekawił Was najbardziej.

10 comments:

  1. Maska Make Me Bio mnie zaciekawiła :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. w palecie cieni również jestem zakochana a roz Papa don't Peach z tej serii jeszcze mnie do siebie nie przekonał. a powinien, bo to piekny rose gold ale jakoś tak mi cos brakuje!

      Delete
  3. Paleta do konturowania wpadła mi w oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale sie nie dziwię 🤗 jest przepiekna!

      Delete
  4. micela i maseczkę mam ogormną ochotę wypróbować :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. oj tak 🙂 nadal sie z nia nie rozstaje 🤗

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...