Tuesday, 25 July 2017

Too Faced : Matte Chocolate Chip Eye Shadow Palette.

Paletę cieni Chocolate Chip kupiłam z myślą o wakacyjnych wyjazdach. Zazwyczaj zabieram ze sobą niezawodne palety : Urban Decay Naked Basic oraz Basic 2. Trochę mi się one znudziły, ponieważ towarzyszą mi od kilku lat, więc postanowiłam poszukać czegoś innego, choć w podobnych kolorach. Tak zatem trafiłam na paletę cieni Chocolate Chip marki Too Faced. Była jeszcze wersja w białym opakowaniu, ale kolory aż tak bardzo mnie nie wołały. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Paleta Chocolate Chip to miniaturka standardowych palet tej marki. Tutaj dla odmiany opakowanie jest plastikowe a cienie mają malutką gramaturę. Każdy cień ma jedynie 0.5g, a największy 1.5g. Paleta pachnie czekoladowo, a wszystkie cienie mają matowe wykończenie. Znajdziemy tutaj właściwie wszystkie odcienie do wykonania większości makijaży, więc dla mnie ta paleta jest kompletna i nie muszę się wspomagać innymi cieniami. Paleta jest dodatkowo wyposażona w lusterko. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Paleta zawiera w sumie 11 cieni. Mamy tutaj cień bazowy o wiekszej gramaturze, a pozostałe to beże, brązy, róże a nawet ciemna zieleń i fiolet. Całość wypada kolorystycznie dosyć chłodno. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Każdy cień posiada swoją nazwę. Nazwy cieni znajdują się na spodzie opakowania.
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Jeśli chodzi o właściwości cieni to nie mam zastrzeżeń. Są dobrze napigmentowane, dobrze się na powiece rozcierają i ładnie łączą ze sobą nie zlewajac się w jedną plamę. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Cienie mają dość suchą konsystencję, typową dla matowych cieni z palet tej marki i lekko się osypuja. Ich trwałość na bazie jest całodzienna. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Jestem bardzo zadowolona z tej palety. Niestety jej pojemność jest miniaturowa i dla większości z Was pewnie bedzie to wadą, ponieważ w takiej cenie można mieć spokojnie dwie, trzy palety cieni innej marki. Mi jednak jej gramatura odpowiada. Dokładnie mi o coś takiego chodziło. Paleta jest lekka, malutka i ma wszystko co mi się może przydać. Dodatkowo pachnie obłędnie czekoladą, co bardzo umila jej stosowanie. Wyglada również uroczo i aż chce się ją pakować do wyjazdowej kosmetyczki. 
Too Faced, Matte Chocolate Chip  Eye Shadow Palette
Paleta Chocloate Chip była limitowanką i kosztowała $25. Nie jest niezbędna, ale cieszę się z jej posiadania.

10 comments:

  1. Bardzo ładne ma kolorki :) Jak dla mnie jej wielkość w sam raz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie wielkść jest idealna :) wiedziałam mniej wiece co zamawiałam :)

      Delete
  2. Ja mam tylko semi sweet, ale ta mini wygląda super. Dla mnie mniejszy rozmiar to zaleta:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semi sweet mi się marzy i na pewno kiedyś będzie moja :)

      Delete
  3. Taka mini paletka na wyjazd idealna, choć ja tylko tusz zabieram zazwyczaj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwonko mi generalnie tusz tez powinien wystarczyc ale ja bardo lubie się malować :) sprawia mi to ogromną przyjemność i bardzo to relakcuje :) lubię sobie zrobić kawkę i zasiąść z kosmetycza, dlatego na wyjazdach sobie malowania nie odpuszczę :) za duo radości mi to daje :)

      Delete
  4. Raczej nie korzystałabym ze zbyt wielu tych kolorów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się wydaje, że pasują mi i chłodne i ciepłe odcienie :) w obu wersjach się czuję dobrze, ale może mi się wydaje i tak naprawdę wygladam lepiej w jednych albo drugich? nie wiem... Nie lubię siębie w zieleniach i niebieskościach za to ;)

      Delete
  5. podoba mi się wykończenie tych cieni, ale sama paletka dla mnie byłaby zbyt chłodna. lubuję się w cieplejszych odcieniach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podejrzewam, że jakby wypuscili rownoczesnie wersje paletki w cieplych kolorach to miałabym ogromny dylemat, ktora wybrac :) ta druga, biala, które byla rowniez dostepna miała mieszanice roznych kolorow, ale bardzo jasnych, i tez chlodne :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...