Tuesday, 1 August 2017

Lipcowe nowości.

Lipcowe nowości
Zapraszam Was dzisiaj na przegląd moich lipcowych nowości.
Lipcowe nowości
Zacznę od drobnych dobroci z Polski. W moje ręce wpadło kilka maseczek Bielenda z tej serii metalicznej oraz serum z kwasem hialuronowym marki Eveline. 
Lipcowe nowości
Lipcowe nowości
W Superdrug wypatrzyłam nowe wersje szamponów o odżywek z mojej ulubionej serii marki Garnier. Dostępne są również maski do włosów, ale na razie się na nie nie skusiłam.
Lipcowe nowości
Lipcowe nowości
Z kolorówki skusiłam się jedynie na pomadkę Jeffree Star Cosmetics z letniej kolekcji. Wybrałam tradycyjną wersję w sztyfcie, z którą mam doczynienia po raz pierwszy, a kolor, który dla siebie wybrałam to Birthday Suit.

Na Insta pokazywałam Wam wczoraj jeszcze jedną kolorową nowość, paletę cieni ABH, ale przyszła ona w dniu, kiedy miałam już gotowego posta i nie miałam czasu już kliknąć nowych fotek. Załączę ją do sierpniowych nowości :)

To wszystko :) Zdziwione? Oczywiście kupiłam jeszcze jakieś żele pod prysznic, do golenia czy do kapieli, ale to nic ciekawego, ponieważ zupełnie nie przykładam do tych produktów uwagi i biorę z półek sklepowych to, co akurat w promocji.

A jak tam Wasz lipcowe nowości? Zaszalałyście czy rozsądnie?

8 comments:

  1. Nie wiem co to znaczy szaleć rozsądnie :D Nie w moim przypadku ... Zdarzyło mi się kilka zakupów zupełnie nieplanowanych ale chyba takie radują serce najbardziej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaszalec z zakupami czy razsadnie z zakupami 😋 zdecydowanie nieplanowane zakupy cieszą najbardziej 😉

      Delete
  2. ja się trochę w lipcu rozpieściłam, ale nie za swoje pieniądze (karta podarunkowa), a to najlepszy rodzaj zakupów ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. super! czekam w takim razie na post z nowościami :)

      Delete
  3. Maseczki Bielendy niestety się u mnie nie sprawdziły...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam wersję złotą, srebrną i niebieską i lubię je, chociaż tylko mi nie urwały ;) żuzyję z przyjemnością ale hiciory to nie są :)

      Delete
  4. Ja teraz czekam na coś od ABH, nareszcie 😊😊😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym bardzo chciała różową paletę rozświetlczy chociaż wiem, że naprawdę nie powinnam ani jej kupić ani chcieć i ani myśleć o niej... :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...