Monday, 7 August 2017

Mac : Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss.

Nie wiem dlaczego w mojej kolekcji pomadek Mac brakowało pomadki w odcieniu Coral Bliss. Od zawsze mi się podobała i robiłam kilka podejść by ją kupić, a ostatecznie mama postanowiła zakończyć moje marudzenie i osobiście zamówiła ją dla mnie w ramach niespodzianki ;)
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Coral Bliss to idealny odcień na lato. Soczysty, kremowy, lśniący delikatny koral. Dociekliwe oko na pewno zauważy w nim różowe nuty. Zawiera delikatny srebrny shimmer, który sprawia, że usta pięknie połyskują. 
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Pomadka ma wykończenie Cremesheen, które daje nam na ustach kremowe miękkie wykończnie i intensywny kolor. Coral Bliss należy do spokojnych odcieni, nic nachalnego, ale bardzo ładnie ożywia twarz i stanowi świetne wykończenie zarówno delikatnego jak i mocnego makijażu oczu. 
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Pomadki Mac o wykończeniu Cremesheen bardzo często mają tendencję do nierównomiernego rozprowadzania się koloru na ustach, zbierania w zmarszczkach i podkreślania każdej niedoskonałości ust. Coral Bliss tego nie robi. Bardzo ładnie się na ustach rozprowadza i komfortowo w ciągu dnia nosi. Nie jest to najbardziej trwała pomadka do ust jaką posiadam, ale dwie trzy godziny daje radę. 
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Coral Bliss
Coral Bliss to zdecydowanie mój ulubieniec lata, chociaż pomadkę mam naprawdę niedługo. Znacie tą pomadkę?

12 comments:

  1. Ale piękny kolorek, ślicznie prezentuje się na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wedug mnie jeden z najadniejszych kolorów pomadek Mac :)

      Delete
  2. Już od dawna czaję się na coś z maca, bo dużo dobrego słyszę o tych kosmetykach. Co do szminki to nie wiem czy po nią sięgnę, bo u mnie pewnie wytrzymałaby dużo krócej niż te dwie, trzy godziny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. proponuję Ci zerknąć na wykończenie pomadek Satin , Matte i Retro Matte w takim razie :)
      no z Maca plecam przede wszystkim róże do policzków ;)

      Delete
  3. wszystko, co koralowe, jest z automatu śliczne <3 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się :) ale jeśli chodzi o preferencje, to ja wolę te korale łagodne :) Tobie pasują intensywne! :)

      Delete
  4. Wspaniały kolor. Obecnie chętnie po takie sięgam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również :) mam trzech ulubieńców, i niedługo ich pokażę na blogu :)

      Delete
  5. Replies
    1. bardzo :) zdecydowanie warto go mieć w kosmetyczce :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...