Wednesday, 9 August 2017

TAG : 7 kosmetycznych faktów o mnie.

Zapraszam Was dzisiaj na kolejny luźny Tag pt. "7 kosmetycznych faktów o mnie". Pierwszy Tag tego typu, 7 dziwnych faktów o mnie, już mogłyście na moim blogu poczytać. Dzisiaj zapraszam Was na coś bardziej kosmetycznego ;)

1. Swój pierwszy produkt do ust dostałam w 8 klasie podstawówki. Był to bezbarwny błyszczyk marki Oriflame z serii dla dziewczynek, coś z syrenkami. Pachniał gumą balonową ale bardzo szybko zjełczał. Ten błyszczyk wystarczył, aby rozpoczęła się moja absolutna miłość do błyszczyków na kolejne 15 lat ;)

2. Pisanie o kosmetykach sprawia mi ogromną przyjemnośc od wielu lat. Na stronie wizaz.pl zarejestrowałam się w roku 2007 i przez kilka lat napisałam tam 427 recenzji różnych produktów. Ostatnia recenzja pojawiła się w 2014 roku.
3. Aktywnie brałam również udział na forum kosmetycznym, głównie w wątkach pt. "Odwyk dla błyszczykomaniaczek" ;) Tutaj zdjęcia mojego autorstwa i ilość błyszczyków posiadanych przeze mnie w dniu 17 grudnia 2008 roku :)
4. Po błyszczykach przyszła pora na pomadki, mniej więcej 6 lat temu. Do których miłość trwa do dzisiaj. W chwili pisania posta w domu nie mam ani jednego błyszczyka, a właśnie same pomadki.

5. Jestem już takim kosmetycznym dinozaurem, ponieważ odkąd pamiętam, zawsze mnie interesowały komsetyki kolorowe i miałam ich pełne szuflady. Nie mogłam się doczekać urodzin, Świąt, Dnia Dziecka, ponieważ wiedziałam, że będę mogła poprosić o jakieś cudeńko z drogerii na które kieszonkowe mi nie wystarczało. To będzię już jakieś 20 lat mojej fascynacji.

6. Wyobrażacie sobie czasy, kiedy nie było drogerii typu Rossmann, Hebe czy Natura? Nie mówiąc już o rarytasach typu Sephora i Douglas. Tak, w takich czasach dorastałam i swoje pierwsze błyszczyki kupowałam w osiedlowym sklepiku z gazetami ;) Teraz najwygodniej i najprzyjemniej robi mi się zakupy online :)
7. Moi najbliżsi wiedzą doskonale, że najlepszym prezentem dla mnie z jakiejkolwiek okazji będzie właśnie kolorowy kosmetyk ;) I nie, nie mam domu zawalonego kosmetykami, ponieważ systematycznie nieużywane sprzedaję lub oddaję. Całkiem mi dobrze też idzie kolorówki zużywanie :)

12 comments:

  1. O tak kioski z gazetami lub spożywcze, znam te zakupy tam, było tez targowisko. Potem przeszłam najwyższy poziom i były katalogi głównie Avon, bo Oriflame był droższy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah Avon. faktycznie. Byl i u mnie ☺ ale glownie pielegnacja! 😆

      Delete
  2. ja też zaczynałam od błyszczyków, a teraz kocham pomadki :)
    ponad 400 recenzji na wizażu? wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale boje sie tam nawet zajrzec i czytac co pisalam haha 😊

      Delete
  3. Replies
    1. ja czasami mam jakis błyszczyk. Nadal lubie ale wole siegac po pomadki 😊

      Delete
  4. Fajne fakty o Tobie :D
    Ja miałam obsesję lakierów do paznokci,miałam ich w pewnym momencie ponad 100 :D teraz mam połowę mniej i leżą,bo od roku kleję naklejki na paznokciach :D Szminkoholiczką też byłam,obecnie przepadam za perfumami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja niby obsesji lakierowej nie mam ale bardzo lubię i mam 8ch mnóstwo 😉 moze dlatego mi szkoda zaczac robic hybrydy bo co ja zrobie z lakierami 🤗

      ja generalnie lubie cala kolorowke, typu cienie roze rozswietlacze 😉 no ale pomadek mam najwięcej

      Delete
  5. Oj, ja też miałam fazę na błyszczyki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba większość z nas miała blyszczykowa fazę 😉

      Delete
  6. No to mnie teraz zszokowałaś :) Ja nie lubię błyszczyków i mam w swoim domu chyba tylko jeden i to taki, który dostałam w ramach współpracy, a Ty miałaś ich aż tyle! :) Znaczy się widzę, że na Instagramie co jakiś czas pokazujesz jakieś nowe pomadki, ale nie spodziewałam się iż aż tak je lubisz :) Fajnie, że dzięki temu postowi lepiej Cię poznałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no własnie kiedyś były błyszczyki a teraz pomadki :) z pokazanych na zdjeciu nie mam juz ani jednego, czesc jest zuzyta, czesc sprzedana, czesc oddana i czesc wyrzucona :) teraz zdecyowanie wolę pomadki :)

      ja bardzo lubie czytac tagi na blogach, pozwalaja poznac lepiej dana osobe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...