Monday, 13 November 2017

Benefit : Puff Off, żel pod oczy.

Ponieważ worki pod oczami, opuchnięcia oraz obrzęki wokół oczu są moją zmorą i walczę z nimi od lat, bardzo często sięgam po produkty, które obiecują mi pomóc zredukować moje problemy. Udaje mi się to z różnym skutkiem, ale nie poddaję się i z chęcią sięgam po produkty różnych marek. Od kilku tygodni używam żelu pod oczy Puff Off marki Benefit. Czy jestem zadowolona z działania produktu i efektów?
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Zaczynając producenta to deklaruje on, że jest to żel błyskawicznie poprawiający kontur oka. Dodatkowo ma on nam zapewnić wygładzenie skóry w okamgnieniu! Ten innowacyjny żel ukrywa opuchnięcia pod oczami i drobne zmarszczki, aby skóra stała się gładka jak aksamit. Specjalnie zaprojektowana końcówka-żelazko błyskawicznie poprawia kontur oka, wygładzając opuchnięcia i drobne zmarszczki. Produkt zapewnia aksamitne wygładzenie oraz orzeźwia przy kontakcie ze skórą. A 94% ankietowanych stwierdziło wyraźnie wygładzony kontur oka. Należy nacisnąć tubkę i nanieść po kropeczce pod każde oko... a potem delikatnie “rozprasowć” używając końcówki w kształcie malutkiego żelazka. Można żelu stosować samodzielnie lub na makijaż, delikatnie wklepując, a potem rozcierając opuszkami palców.
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Tubeczka oryginalnie była zapakowana w kartonik na którym są wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Tubka jest wykonana z miękkiego plastiku i mieści tylko 10ml produktu. Konsystencja żelu jest lekka, ja bym określiła ten produkt jako żel krem. Produkt zaaplikowany na skórę szybko się wchłania i stanowi świetną bazę pod korektory. Żel ma lekko różowo brzoskwiniowe zabarwienie i zawiera perłowe drobinki odbijajace światło. Nie trzeba się jednak tych drobinek bać, są bardzo dyskretne i niewidzialne na skórze po aplikacji. Robią jednak swoje ponieważ fantastycznie odbijają świetło i rozjaśniają okolicę pod oczami. Krem swoim działaniem bardzo mi przypomina krem pod oczy marki Origins z serii GinZing.
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Krem ma bardzo nietypowy aplikator. W kształcie żelazka. Jest on metalowy. Ja trzymam ten krem w lodówce, więc poranny masaż zimnym żelazkiem bardzo dobrze sobie radzi z obrzękami i opuchnięciami. Nie redukuje ich zupełnie, ale pomaga, koi i wygładza. Dodatkowo krem ma świetne właściwości rozświetlające, dzięki zawartym perłowym drobinkom. Tak jak napisałam wyżej, one rewelacyjnie odbiją światło sprawiając, że skóra pod oczami wygląda świeżej, młodziej i bardziej rześko! Zdarza mi się często nie nakładać korektora pod oczy, ponieważ ten krem daje radę i po prostu widać, że coś się pod oczami dzieje, że jest ładniej, promienniej, weselej. 
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Jeśli chodzi o właściwości wygładzające opuchnięcia to wydaje mi się, że sekret tkwi nie w samym produkcie, a aplikatorze w kszałcie żelazka, który dodatkowo schłodzony, robi kawał dobrej roboty. Sam krem żel jest bardzo fajnym kremem rozświetlającym na dzień, który również bardzo dobrze sobie radzi z nawilżeniem skóry. Nie mam przy nim żadnych niespodzianek w postaci przesuszenia skóry. 
Benefit, Puff Off, żel pod oczy
Jestem z tego produktu bardzo zadowolona i cieszę się, że zdecydowałam się na jego kupno, chociaż obawiałam się raczej niskiej skuteczności działania i fajnego gadżeciku. A tutaj niespodzianka!

3 comments:

  1. aplikator nie wygląda na wygodny w użyciu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jest 😉 fajnie sie nim masuje jak jest z lodówki 😋

      Delete
  2. Zaintrygował mnie ten aplikator. Nigdy wcześniej takiego nie widziałam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...