Sunday, 18 January 2015

Garnier : PureActive Micellar Cleansing Water - Combination to Oily & Sensitive Skin.


Moja ulubiona woda micelarna do cery tlustej od dawna byla Vichy Normaderm. Niestety cena mnie czesto skutecznie odstrasza, i kiedy nie moge jej nabyc w okazyjnej cenie, siegam po cos innego.

Tak bylo i tym razem, woda micelarna Vichy dobila konca, wiec wybralam sie do Boots z nadzieja, ze znajde ja tam w jakiejsc ciekawej promocji. Tak jednak sie nie stalo. Promocji nie bylo, wiec ruszylam w poszukiwaniu mojej innej ulubionej wody - Garnier. 

Jakie moje zdziwienie bylo, kiedy na polce zobaczylam dwie wersje tej wody! Tradycyjna, z rozowymi akcentami, i nowosc - wode micelarna PureActive, w buteleczce zielonej, do skory mieszanej, tlustej i wrazliwej! Oczywiscie z nowoscia powedrowalam do kasy. Przyznam szczerze, ze nie moglam sie doczekac, kiedy ja uzyje. Mialam nadzieje, ze znajde tanszy odpowiednik Vichy Normaderm. 

Garnier : PureActive Micellar Cleansing Water - Combination to Oily & Sensitive Skin.
Na opakowaniu jest informacja, ze woda usuwa makijaz i oczyszcza. Przeznaczona jest do cery mieszanej, tlustej i wrazliwej. Usuwa wszelkie zanieczyszczenia, sebum i ma zapobiegac niedoskonalosciom. Pozostawiac ma skore odswiezona.
 Dzialanie oczyszczajace i usuwajace makijaz jest wlasciwie identyczne, jak w przypadku wersji podstawowej (butelka z rozowymi akcentami). Makijaz zmywa sie rewelacyjnie. Woda nie sciaga i nie wysusza skory. Radzi sobie swietnie z usunieciem tuszu i eyelinera.
Woda jest bezzapachowa.
Uzywam tej wody rowniez jako tonik do twarzy. 

Zrobilam test obu wod micelarnych Garnier. Pol twarzy przetarlam woda micelarna PureActive Garniera , a drugie pol przeratlam podstawowa wersja do skory wrazliwej. Na to nalozylam krem. Strona twarzy, gdzie tonizowana byla woda PureActive, dluzej zachowala swiezosc i mat. 
Jezeli ktos lubi wode Micelarna Garnier, a ma tlusta lub mieszana cere, to woda PureActive powinna byc swietna alternatywa. Ciesze sie, ze oprocz Vichy, ktos inny pomyslal o osobach z tlusta cera. 


400ml kupuje za £3.20. 

5 comments:

  1. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się też w PL. Chętnie jej spróbuje, bo bardzo lubię poprzednią wersję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem ciekawa czy byłabyś zadowolona tak jak ja ;) ja do wersji różowej już nie wrócę

      Delete
  2. no! w końcu mamy micele w UK. i do tego teraz jeszcze dają nam wybór wersji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie! :)
      jest to mi bardzo na reke!

      Delete
  3. następnym razem przyczaję się na tę wersję:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...