Saturday, 24 January 2015

L`Oreal : Nude Magique BB Powder 5 in 1.



Przetestowałam wiele pudrów prasowanych i doszłam do wniosku, że moim ulubionym pudrem prasowanym z drogeryjnej półki jest L`Oreal Nude Magique BB Powder 5 in 1. Posiadam go w odcieniu Medium.

L`Oreal Nude Magique BB Powder 5 in 1.
Puder jest określany przez producenta jako jedwabisty upiększacz skóry. I ma nam zapewnić zmniejszone świecenie się, wygładzony wygląd, lekkie krycie, zmatowienia (8 godzinne) oraz świeży wygląd skory.

Puder zamknięty jest w plastikowym pudelku, zawierającym dwie kieszonki. W jednej jest puder, a w drugiej lusterko. Przy lusterku jest oryginalnie włożona gąbeczką, która oczywiście już dawno temu mi się zawieruszyła. Do dzisiaj wydawało mi się, że opakowanie jest trwałe, jednak podczas robienia zdjęć upuściłam puder, uszkodził mi się zawias i górna klapka opakowania odpadła. No cóż...

Sam puder ma przyjemną jedwabistą konsystencję. Jest drobno zmielony, ale nie pyli podczas aplikacji czy nabierania na pędzel. Na twarzy rozprowadza się bez problemu, nie ma możliwości zrobienia sobie nim placków. Puder świetnie się stapia ze skórą, nadając jej delikatne aksamitno matowe wykończenie. Nie ma tutaj efektu płaskiego matu. Rzeczywiście puder ma niezła kontrole nad świeceniem się skory - jest w moim przypadku zdecydowanie lepszy niż np. Rimmel Stay Matte. Nie matuje mojej skóry na 8 godzin, ale makijaż jest utrwalony i moja cera trzyma mat i niezły wygląd do ok 4 godzin. Potem się zaczynam pomalu świecić w strefie T. W moim przypadku przy tłustej cerze jaką mam, 4 godziny to jest naprawdę świetny wynik!

Puder nie zapycha mi skóry. Wygląda na twarzy bardzo naturalnie. I zgodzę się, że daje nieźle krycie. Czasami zdarza mi się go nałożyć na sam krem, i potrafi delikatnie zatuszować niedoskonałości i wygładzić, wyrównać powierzchnię skóry oraz ujednolicić jej kolor. Krycie w tym przypadku jest prawie takie same jak przy Mac Studio Fix Powder plus Foundation. Naprawde niezłe.

Lubię go stosować do poprawek w ciągu dnia. Zawsze odciskam chusteczkę w świecących sie miejscach na twarzy,by zebrać nadmiar sebum, po czym aplikuję puder i makijaż wygląda jak świeżo nałożony.

Puder kosztuje £6.99, ale na promocji latwo go można dostać w niższej cenie. Na pewno kupię ponowne opakowanie.

Jakis czas temu uzywalam puder BB Skin79 (azjatycki) i tamten nie byl tak dobry, jak L`Oreal. Jesli mialabym wybierac, wybralabym L`Oreal. 

2 comments:

  1. mam słabe rozeznanie wśród drogeryjnych pudrów, ale zapamiętam, że warto mu się przyjrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja przetestowalam sporo, i z tego jestem najbardziej zadowolona :)
      no i z tej mozaiki Mua :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...