Friday, 23 January 2015

Maybelline : Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer.

Formula korektora Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer, jest bogata w jagody Goji, pomaga pielegnowac skore wokol oczu, zapewniajac jej nawilzenie, a jednoczesnie daje nieskazitelne krycie. Mozemy pozegnac cienie pod oczami i zmarszczki - zostana zatuszowane. Tak opisuje swoj korektor producent.

Oryginalnie opakowanie korektora wyglada tak jak na zdjeciu ponizej (zdjecie pochodzi ze strony Maybelline uk). 

Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Niestety podczas mojego uzytkownia doprowadzilam opakownie korektora do wygladu takiego.

Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Korektor jest zamkniety w plastikowym przezroczystym opakowaniu, przez co widac dokladnie, ile nam jeszcze produktu w opakowaniu zostalo. Produkt sie wykreca, a korektor wychodzi w gabke, ktora aplikujemy aplikator pod oczy. Malo higieniczne, a dodatkowo u mnie gabka w ogole sie nie sprawdzila i szybko odpadla. Ale bez gabki tez korektoras uzywac sie da, zwyczajnie wykrecam go i nakladam na palec. Niestety spora czesc korektora osadza sie na mechanizmie wykrecajacym, co jest dla mnie okropnym marnowaniem produktu i to go juz dyskwalifikuje do ponownego zakupu! Wszystko jest rozbabrane i wyglada nieciekawie. Ja dbam o swoje kosmetyki i chce by wygladaly schludnie i czysto.

Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Dostepne sa dwa odcienie : Light oraz Nude. Ja wybralam odcien Nude, ktory jest dosc naturalny, ale raczej do sredniej / ciemniejszej karnacji. Jesli mialabym sie skusic jeszcze ponownie na ten korektor, wybralabym odcien Light. Kolor Nude jest zblizony do naturalnego koloru mojej cery, przez to nie daje rozswietlenia, na ktorym mi zalezy.

Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Maybelline Instant Anti-Age, The Eraser Eye Protect & Cover Concealer
Konsystencja korektora jest przyjemna i kremowa. Korektor daje kremowe wykonczenie, ale lekko zastyga na skorze. Rzeczywiscie dobrze kryje, ale z czasem zbiera sie w zmarszczkach i staje sie widoczny pod oczami, mimo, ze tuz po aplikacji swietnie sie ze skora stapia. Niestety po uzyciu korektora moja skora pod oczami jest lekko przesuszona, szczegolnie teraz wietrzna zima.

Dawalam temu korektorowi kilka szans by sie wykazal nalozony pod oczy. Niestety efekt jaki daje mnie nie zadawala na dluzsza mete i zaczelam uzywac go jako korektora na twarz.  Tutaj  sobie radzi calkiem niezle.

Nie kupie ponownie. Opakowanie 6ml kosztuje £7.99.

8 comments:

  1. Ciągle przewija się na You Tubie i miałam nawet go w planach, ale nie sądziłam że są dostępne raptem dwa kolory. Znając życie Light okaże się dla mnie zbyt ciemny ;] W każdym razie i tak zrezygnowałam z zakupu ze względu na aplikator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam ciemniejsza karnacje i Light bylby dla mnie ok, takze obawiam sie ze dla Ciebie bylby za ciemny :(

      aplikator sie u mnie nie sprawdzil w ogole.. lepszy bylby pedzelek, lub zwykla tubka z dziubkiem...

      Delete
  2. ja mam suchą skórę pod oczami więc ten korektor pewnie by to spotęgował, podoba mi się aplikator

    ReplyDelete
    Replies
    1. on wg producenta ma miec wlasciwosci nawilzajace. u mnie niestety ich nie widac...

      Delete
  3. A wiele osob go bardzo chwali.. Chciałabym go przetestować, szkoda, że nie jest dostępny w PL :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakbys bardzo go chciala to ja moge Ci go tutaj przeciez kupic :)

      Delete
  4. a chciałam wypróbować. ostudziłaś mój zapał, ale może jednak się skuszę na jaśniejszy odcień. zobaczę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ze swojej strony go nie polecam ale są różne opinie na necie i przewaga jest tych dobrych. Może Light byłby lepszy bo Nudę ciemnieje i mi się na skórze za bardzo odcina.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...