Thursday, 22 January 2015

The Body Shop : Coconut Oil Hair Shine.


Juz wspominalam, ze bardzo lubie tego typu produkty do wlosow - olejki, serum itd. 
Dlatego podczas mojej ostatniej szybkiej wizyty w sklepie The Body Shop przy kasie dostrzeglam ta mala puszeczke za kilka funtow, dodalam ja zakupow bez wiekszego namyslu.

The Body Shop Coconut Oil Hair Shine
Produkt, o ktorym dzis mowa, The Body Shop Coconut Oil Hair Shine, to kokosowy olejek do wlosow. Ma za zadanie wlosy wygladzic i nadac im ladnego polysku.
Nalezy mala ilosc rozmasowac w dloni i nastepnie wetrzec w suche wlosy.

Olejek jest zamkniety w blaszanej puszcze, ktora miesci 50g produktu. Oczywiscie olejek ma postac stala, powiedzialabym nawet postac pasty do wlosow. Nabrany na dlonie, pod wplywem ciepla zmienia sie w postac plynna.

The Body Shop Coconut Oil Hair Shine
Niestety olejek nie sprawdza sie u mnie w ogole. Zwyczajnie bardzo obciaza mi wlosy, mimo iz nakladam go jedynie doslownie na koncowki koncowek. I w naprawde niewielkiej ilosci. Probowalam na rozne sposoby i zawsze ten sam efekt. Mam wrazenie, ze ten olejek splywa w kierunku skory glowy, ktora zaraz zaczyna sie przetluszczac, a wlosy wygladaja na ciezkie, bez blasku i nieswieze. Doslownie jak wysmarowane olejem.

Zapach olejku tez z nog nie powala. Wg mnie bardziej smierdzi niz pachnie.
Zaluje zakupu. Nie polecam.

Cena olejku to £5.50.

2 comments:

  1. a nie nadawałby się do olejowania przed myciem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mowiac nie wiem, nie probowalam :)
      nigdy olejowania nie robilam i jakos sie nie moge do niego przelamac :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...