Wednesday, 28 January 2015

The Body Shop : Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm.

Od  jakiegos czasu skupialam sie wylacznie na produktach kolorowych do ust, i pewnego dnia stwierdzilam, ze jesli chodzi o pielegnacje ust, to moja kosmetyczka swieci w tym temacie pustkami. 

Dlatego podczas nastepnej wizyty w centrum handlowym zakupilam kilka produktow do ust. A bohater dzisiejszego posta, The Body Shop Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm jest wlasnie jednym z nich.
The Body Shop Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm
Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm jest to balsam do ust w formie stalego olejku. Zawiera organiczny arganowy olejek prosto z Maroca. Ma za zadanie natychmiast nawilzyc nasze usta oraz sprawic, ze beda miekkie i gladkie.

Urocza matalowa puszka zawiera 20ml produktu. Olejek ma postac stala, ale topi sie przyjemnie w kontakcie z cieplymi ustami. Latwo sie rozprowadza. Zapach produktu jest przyjemny, choc nie powala cudownym aromatem - zwykle maselka do ust TBS pachna o niebo ladniej i przyjemniej.

The Body Shop Wild Argan Oil Solid Oil Lip Balm
Jesli chodzi o wlasciwoci, to w przypadku moich ust obietnice producenta sa spelnione. Wprawdzie nie mam obecnie wiekszych problemow z ustami, sa w calkiem dobrej kondycji, i zalezy mi jedynie, by ten stan utrzymac. Jednak czesto uzywam matowych pomadek, wiec jednak pielegnacyjny produkt do ust musi sie wykazac, i moje usta pielegnowac i o nie dbac. W kazdym razie olejek swietnie utrzymuje nawilzenie moich ust, wygladza je i sprawia, ze sa miekkie. Nie mam problemu ze suchymi skorkami, wiec uzywanie matowych pomadek nie jest dla mnie problemem.

Jestem zadowolona, bardzo lubie ten olejek uzywac. I choc aplikacja palcem produktu do ust nie nalezy do moich ulubionych, jestem w stanie to zaakceptowac w tym przypadku.
Cena tego olejku do ust to £4.

4 comments:

  1. Pamiętam jak kiedyś miałam masełka z TBS i wysuszały moje usta na wiór :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mowiac te maselka TBS z podstawowej wersji tez srednio mi sie sprawdzaly, ladny zapach mialy i tyle. A ten olejek to cos zupelnie innego :) nawet opakowanie ma inne :)

      Delete
  2. nigdy nie miałam masełka do ust tbs, nie złożyło się :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...