Friday, 13 February 2015

Bourjois : Happy Light Matte Serum Primer.



W mojej kosmetyczce mam kilka baz pod makijaż. Nie stosuję ich  codzienne, jednak kiedy zależy mi na większej trwałości makijażu, sięgam po jedną z nich. 

Dzisiaj chce Wam pokazac bazę inną niż wszystkie które mam. Bourjois Happy Light Base Serum Matte różni się od pozostałych moich baz tym, że ma postać emulsji. Nie daje również silikonowego wykończenia.

Bourjois Happy Light Matte Serum Primer
Bourjois Happy Light Base Serum Matte producent opisuje jako produkt wygładzający. Ma za zadanie zmatowić cerę, zmniejszyć widoczność porów oraz dać nam nieskazitelną cerę w każdym świetle.  Można ją aplikować pod podkład lub samodzielnie.

Baza jest zamknięta w szklanej buteleczce z pompką, którą można łatwo dozować ilość produktu. Jest bezzapachowa i w przyjemnym blado różowym kolorze. Baza ma postać emulsji. Na skórze daje ładne matowe wykończenie. Ja nakładam ją na strefę T, i zauważyłam, że po zastosowaniu bazy, zaczynam się później świecić w tym rejonie, niż bez bazy. Pory sa ładnie wygładzone i mniej widoczne. Baza świetnie się sprawuje pod różnymi podkładami. Nie roluje się. Zdecydowanie przedłuża trwałość makijażu. Nie daje wprawdzie kilkunasto godzinnego przedłużenia, ale makijaż trzyma się w dobrym stanie dłużej o jakies 2 godziny, niż bez bazy. Także przy mojej tłustej cerze to bardzo dobry wynik.

Bourjois Happy Light Matte Serum Primer
Baza nigdy mnie nie zapchała, i widzę, że skóra pod nią oddycha swobodnie.

Za buteleczkę 15ml trzeba zapłacić £12, jednak produkty Bourjois są często w promocji, i wystarczy mała ilość na strefę T, także wydajność bazy jest również na plus.

Jest jeszcze druga wersja tez bazy - rozświetlająca do cery suchej i normalnej.


Skladniki :
AQUA (WATER), GLYCERIN,ISODECYL NEOPENTANOATE, ALCOHOL DENAT., BORON NITRIDE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, C12-15 ALKYL BENZOATE, OCTYLDODECANOL,HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLIVE OIL DECYL ESTERS, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, C20-22 ALCOHOLS, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYLGLYCERIN, DIMETHICONE, CASSIA ANGUSTIFOLIA SEED POLYSACCHARIDE, MICA, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE,SQUALENE, SODIUM GLUCONATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM HYDROXIDE, DIMETHICONOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CI 15985 (YELLOW 6), CI 14700 (RED 4), TOCOPHEROL, CI 42090 (BLUE 1). 13BMT001-1

2 comments:

  1. widzę, że jest lepsza niż podkład z tej serii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj podklad to byla u mnie tragedia!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...