Tuesday, 17 February 2015

Dermedic : Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt.

Zauważyłam już jakiś czas temu, że moja skóra bardzo dobrze reaguje na produkty zawierające w składzie kwas hialuronowy. Moja przetłuszczającą się cera jest z natury gruba i twarda. Produkty z kwasem hialuronowym nie tylko sprawiają, że skórą jest przyjemnie wtedy gładka i nawilżona, ale dodatkowo wydzielanie sebum oraz pojawianie się pryszczy jest ograniczone. Cera się uspokaja, jest wygładzona i wygląda po prostu ładniej.

Jesienią używałam bardzo dobrego serum z kwasem hialuronowym Delia, a jego następca jest bohater dzisiejszego posta, czyli Dermedic Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt.
Dermedic  Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt
Producent deklaruje, że serum zawiera najwyższe stężenie kwasu hialuronowego dopuszczalne w kosmetykach (15%), serum natychmiast ma wygładzać skórę, ujędrniać i chronić przed wczesnym starzeniem. Dodatkowo ma nie zatykać porów, jest hypoalergiczne i doskonałe pod makijaż. Do stosowania na noc i na dzień.

Opakowanie to buteleczka z zakraplaczem 30ml
Dermedic  Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt

Dermedic  Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt
Serum ma postać białego mleczka. Przyjemnie pachnie... zielonym ogórkiem? Bardzo szybko się wchłania w skórę, i stosowane samodzielnie, stanowi bardzo dobra bazę pod podkład. Serum świetnie współgra z moimi podkładami.

Serum Dermedic Hydrain3 to wg mnie bardzo dobre serum. U mnie sprawdza się bardzo dobrze. Świetnie nawilża moją skórę, sprawia, że jest ona miękka i przyjemna w dotyku. Po prostu dobrze nawilżona. Używam tego serum jedynie na noc pod krem. Na dzień używam serum Dermedic Normacne, o którym pisałam tutaj (klik). Taki duet sprawdza się u mnie wyśmienicie i sebum nawzajem się uzupełniają.

Właśnie kończą mi się obie buteleczki serum Dermedic Hydrain3 oraz Normacne. Nie wykluczam ponownego zakupu w przyszlosci. Tymczasem mam do wypróbowania serum Bielenda. Ciekawe czy okaże sie równie dobre?

8 comments:

  1. Kosmetyki tej firmy są bardzo dobre;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mialam stycznosc z czterema produktami, i jedynie polowa, bo dwa, sie u mnie sprawdzily :)

      Delete
  2. a próbowałaś czystego kwasu hialuronowego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, tylko kilka produktow ( w tym 2 rozne serum do twarzy), ktore maja ten kwas w skladzie :)
      a polecasz cos konkretnego? :)

      Delete
    2. mam żel hialuronowy z enaturalnie; czasem mieszam go z olejkiem tworząc szybkie serum :)

      Delete
    3. o, dzieki :) musze sobie zerknac :)

      Delete
  3. miałam to serum, bardzo miło je wsspominam. Miałam obawy czy sprawdzi się na mieszanej cerze, ale niepotrzebnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze sie :)
      ja do tego pewnie jezcze wroce :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...