Thursday, 26 February 2015

I Heart Makeup : Blushing Hearts, Triple Baked Blush "Candy Queen Of Hearts".



Wspominałam Wam, że z I Heart Makeup skusiłam się na dwa serduszka. Jedno serduszko, Triple Baked Highlighter Goddes Of Love pokazywałam Wam tutaj (klik).

Dzisiaj przyszła pora , by drugie serduszko miało swoje 5 minut, i chcę Wam zaprezentować I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush w odcieniu Candy Queen Of  Hearts.
 
I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush
Tak jak rozświetlacz z tej serii, róż kupujemy w kartoniku, a samo opakowanie różu to urocze serduszko. Oczywiście papierowe, a na moim już widać ślady eksploatacji.

Róż składa się z 3 wypiekanych pasków odcieni różu, a całość ma różowo brzoskwiniowe tony.  Żaden z kolorów nie zawiera drobinek i daje typowe perłowe wykończenie na skórze. Jest to efekt jednak bardzo delikatny.

I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush "Candy Queen Of Hearts"
I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush "Candy Queen Of Hearts"
I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush "Candy Queen Of Hearts"
Przyznam szczerze, że na początku byłam rozczarowana tym różem. Pierwsze podejścia do niego miałam używając pędzla Real Techniques Blush Brush  (w kształcie miękkiego jajeczka). Pędzel w ogóle sobie nie radził z tym różem, byl zbyt miękki i nie nabierał dobrze różu. Źle go też na policzkach rozcierał, robił nim prześwity i plamy. Zmieniłam zatem pędzel na Real Techniques Buffing Brush i tym razem to byl dobry wybór. Pędzel bardzo dobrze nabiera róż z opakowania i równomiernie rozprowadza na policzkach. Bez plam i prześwitów.

I Heart Makeup Blushing Hearts, Triple Baked Blush "Candy Queen Of Hearts"
Niestety na mojej tłustej cerze róż nie trzyma się dobrze. Policzki mam raczej suche i nie przetłuszczają się, jednak róż bardzo szybko z nich znika. Utrzymuje się maxymalnie 3 godziny. Znika jednak równomiernie.

 Róż kosztuje £4.99. Opakowanie zawiera 5 g produktu.

6 comments:

  1. ja mam na razie serduszko rozswietlające;) i uwielbiam je

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez je mam i rowniez bardzo je lubie :)

      Delete
    2. A u mnie go nie widać :(

      Delete
    3. Musisz znaleźć na niego swoja metodę ;) efekt jest ładny, ale nie jest to pigmentacja jak przy Mac lub Sleek ...

      Delete
  2. trzygodzinna trwałość? kiepściutko... a moje policzki są przetłuszczające, więc mogłoby być nawet jeszcze gorzej...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie...
      Na szybki wypad do sklepu może być ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...