Wednesday, 18 February 2015

I Heart Makeup : Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love".

Koło serduszek I Heart Makeup nie da się przejść obojętnie. Ja sama skusiłam się na dwa z nich. Dzisiaj chcę Wam pokazać serduszko Goddes Of Love!
I Heart Makeup Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love"
Goddes Of Love to przepiękny rozświetlacz.
I Heart Makeup Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love"
I Heart Makeup Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love"
Rozświetlacz jest zapakowany w kartonik. Natomiast samo opakowanie rozświetlacz to papierowe serduszko, dość tandetne, które będzie się niestety niszczyć.

W środku znajduje się za urocze cudo. Przepiękny, wypiekany rozświetlacz! W opakowaniu jest 5g rozświetlacza i jestem pewna, ze nigdy nie uda mi się go zużyć :)
I Heart Makeup Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love"
Rozświetlacz nie zawiera żadnych drobinek. Daje na skórze efekt pięknej tafli. Jest to taki chłodny odcień szampana z różowymi tonami.
 Rewelacja!
I Heart Makeup Triple Baked Highlighter "Goddes Of Love"
Pojedyncze muśnięcie pędzelkiem skóry zapewnia delikatne, nienachalne rozświetlenie. Światło przepięknie się odbija. Efekt rozświetlenia można oczywiście budować. Im więcej nałożymy warstw, tym bardziej "mokro" nasza skóra będzie wyglądać.
Jeśli chodzi o trwałość, to nie jest ona wyjątkowo nadzwyczajna.  Rozświetlacz znika u mnie w ciągu dnia po kilku godzinach od aplikacji, wraz z podkładem.

Cena rozświetlacza to £4.99.

8 comments:

  1. Podobają mi się te serduszka :) a kolor ładny, subtelny <3

    ReplyDelete
  2. Jeszcze niemacany ten mój :P

    ReplyDelete
  3. To serdeuszko jest urocze :D

    ReplyDelete
  4. To opakowanie jest tak słodkie, że aż chce się po nie sięgać każdego ranka. Bardzo ładny efekt :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...