Saturday, 7 February 2015

Lush : Lip Scrub Bubblegum.



Podstawą mojego makijażu są pomalowane usta. Mimo, że do ideału im daleko i są wąskie, bardzo lubię podkreślać je pomadką lub błyszczykiem. Dlatego dbam o nie, by zawsze były w dobrej kondycji, miękkie, gładkie i nawilżone.
Pomagają mi w tym różne kosmetyki : olejki, balsamy, pomadki nawilżające oraz peelingi.

Moim ulubionym peelingiem do ust jest Lush Lip Scrub Bublegum.
Peeling jest zamknięty w małym szklanym słoiczku. Jest koloru różowego. Przepięknie pachnie gumą balonową. Ścierające drabinki to cukier zanurzony w olejku jojoba. Smak peelingu jest również cukierkowy i bardzo apetyczny.

Lush Lip Scrub Bublegum
Należy wsmarować peeling w usta, następnie usta spłukać lub... oblizać. I gotowe. Zawsze wybieram opcje pierwszą, ponieważ wizja startych skórek z ust w peelingu mnie obrzydza, mimo że to w końcu moje usta i zjadam z nich naskórek codziennie. Ale jakoś tak mam i nie potrafię go zlizać :)

Słoiczek zawiera produktu 25g i kosztuje ok £5.

8 comments:

  1. Zrobiłam sobie ostatnio peeling cynamonowy hand-made właśnie w polushowym słoiczku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i sie nie podzielilas jak bylas.... :(

      Delete
  2. Peeling fajna sprawa, ja mam ten od Pat&Rub kawowy i ciągle zapominam go użyć:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedys byly tylko pilingi Lush, a teraz jest taki wybor na rynku, ze glowa mala :)

      Delete
  3. ja jeśli potrzebuję złuszczyć naskórek na ustach, sięgam po prostu po miód i cukier :)

    PS. dziś jedna komentatorka napisała u mnie, że znalazła magazyn healthy z tym serum pod oczy w Morrison's. może jeszcze go dorwiesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja czesto jak myje zeby to sobie szczoteczka wymasuje i juz :)

      o dzieki :) zajrze, moze jeszcze znajde

      Delete
  4. zapach na pewno super, dobrze kojarzy mi sie guma balowa

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapewniam, ze zapach jest swietny! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...