Sunday, 8 February 2015

Mac : Lipstick "Pander Me".

Pomadka Mac w odcieniu Pander Me pochodzi z tej samej matowej kolekcji co Nouvelle Vouque, którą pokazywałam tutaj (klik).

Mac Lipstick "Pander Me"
Pander Me jest określana jako ciepły brzoskwiniowy beż. Jest to jak najbardziej trafne określenie koloru. Kolor jest bardzo podobny do matowej pomadki ze sprzedaży regularnej w kolorze Kinda Sexi, z tym, że Pander Me jest o ton ciemniejsza.

Generalnie nie przepadam za tego typu kolorami. Wybieram nudziaki z różowym tonami.  
Mama kupiła pomadkę sobie, jednak nie do końca podoba się sobie w tym kolorze, wiec przysłała mi ją "na próbę". I bardzo dobrze, bo ja się czuję w tym kolorze rewelacyjnie! Chociaż spodziewałam się, że tak będzie, bo Kinda Sexy uwielbiam.

Pander Me wygląda na moich ustach bardzo naturalnie. Daje efekt "my lips, but better", ale wpadający w beż.

Mac Lipstick "Pander Me"
Ponieważ wykończenie pomadki jest matowe, musze zadbać wcześniej o usta, by były gładkie i nawilżone. Pomadkę bardzo łatwo się na usta da zaaplikować. Trzyma się ust i nie wylewa. Trwałość pomadki i koloru jest świetna. Kolor znika z ust równomiernie.

Pomadka wypróbowana, polubiona, wiec zostaje u mnie! :)

6 comments:

  1. Niestety totalnie nie mój kolor :( Nie lubię takich cieplakow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez tak myslalam o sobie, ale wychodzi na to, ze to zalezy od samego cieplaka czy jest moj czy nie :)

      Delete
  2. ładny kolor ale ... chyba nie mój. Lubuję się w mocnych kolorach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie :) kazdy ma swoje upodobania :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...