Friday, 27 February 2015

Maybelline : Color Drama, Intense Velvet Lip Pencil "210 Keep It Classy".



Wczoraj pokazywałam Wam mój ulubiony kolor kredki Maybelline Color Drama klik tutaj
Dzisiaj zatem pokaże kolor, który najmniej przypadł mi do gustu.
 
Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil "210 Keep It Classy"
210 Keep It Classy kupiłam tak naprawdę w ciemno. Zawsze ten kolor był wyprzedany i nigdy nie było jej testera. Byłam pewna, że będzie to ciemny chłodny róż. Można by tak wywnioskować po kolorze na końcówce kredki.  Nigdy jednak nie sprawdziłam zdjęć tego odcienia w Internecie. Pewnego dnia pojawił sie ten odcień w moim dzielnicowym Superdrug, nie było oczywiście testera a kredek tylko dwie sztuki, wiec wzięłam w ciemno.

Kolor okazał się inny niż się spodziewałam. Keep It Classy to śliwkowo jagodowy róż. Jest ładny, ale ja się lepiej czuję w jaśniejszych kolorach. Zdecydowanie najmniej sięgam po ten kolor.

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil "210 Keep It Classy"
Właściwości kredki są świetne. Kredka daje satynowe wykończenie. Nie podkreśla suchych skórek na ustach i moich ust nie wysusza.
Keep It Classy ładnie się trzyma ust i nałożona już na usta nie wędruje poza ich kontur. Ja mam problem z równym nałożeniem go na usta, zawsze wyjadę poza ich kontur i musze się wspomóc patyczkiem kosmetycznym, ale zwyczajnie nie potrafię ładnie aplikować ciemniejszych pomadek. Więc to nie wina samej pomadki.

Kolor jest jednak nie mój i chyba będę musiała poszukać kredce nowy dom, bo szkoda by się zmarnowała.

6 comments:

  1. Ja dla odmiany uwielbiam ten kolor :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam sdzminki w takich kredkach

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja rowniez :) a te z Maybelline sa naprawde super!

      szkoda tylko, ze nie sa wykrecane i trzeba je ostrzyc :(

      Delete
  3. mam ją i kolor nawet mi się podoba, ale chyba mnie trochę postarza.
    tak, wypróbowałam swoje kredki i pierwsze wrażenie było na tyle dobre, że dokupiłam jeszcze jedną :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sie w nim zle czuje , ale to nic bo mam jeszcze 4 inne kolory :)

      o, to ciesze sie, ze jestes zadowolona :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...