Tuesday, 3 March 2015

Mac : Eyeshadow "Expensive Pink".


Bardzo lubię różowe cienie ze złotym shimmerem. Bardzo się dobrze czuję z takim kolorem na powiekach lub ustach.Niestety ciągle szukam swojego idealnego cienia w temacie różu i złota. Dlatego kuszę się czasami na nowe cienie, w nadziei, że może tym razem znajdę to, czego szukam.
Mac Eyeshadow "Expensive Pink"
Expensive Pink to róż ze złotym shimmerem. Cień ma wykończenie Veluxe Pearl. Odcień różu jest ciepły, z brzoskwiniowymi tonami. Bardzo ładny, ale jednak to nie jest to czego szukam tak do końca. Ze względu na ciepły brzoskwiniowy  odcień, cień częściej widnieje u mnie na policzkach, jako róż, niż na powiekach, jako cień ;) Na policzkach daje takie ładne, świeże brzoskwiniowe "glow".
Mac Eyeshadow "Expensive Pink"
Mac Eyeshadow "Expensive Pink"
Na powiekach cień, razem z baza trzyma się ładnie, aż do demakijażu. Bardzo dobrze się rozciera i współgra z innymi cieniami (tymi nie Macowymi również). Nie żałuję zakupu tego cienia, jednak swojego złotego różu będę szukać dalej.

17 comments:

  1. bardzo lubię cienie w takich odcieniach. świetnie się komponują z niebieską tęczówką :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam oczy brazowe i wydaje mi sie, ze tez dobrze wyglada :)


      Delete
  2. marzy mi sie coś z maca jakis rozswietlacz czy bronzer;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana warto zainwestować bo sa bardzo wydajne i starczają na wieki!

      Delete
  3. Bardzo ładny, delikatny kolorek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ladny, ale to jeszcze nie TO :)

      Delete
  4. Ma bardzo ładny odcień :) choć z ideałami często bywa ciężko, ja tak szukam idealnego rozświetlacza ;) i nie będę lepiej zdradzać ile ich już mam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie koniec koncem znajdziemy to, czego szukamy :)

      Delete
    2. Oby, bo mnie kończy się miejsce w szufladzie! :)

      Delete
  5. Bardzo lubię MAC, ale cieni jeszcze nie miałam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dopiero niedawno zaczelam je uzywac, i na moje nieszczescie (i portwela) bardzo mi przypadly do gustu, chociac Mac to moj numer jeden jesli chodzi o pomadki :)

      Delete
  6. super kolor :) też muszę kiedyś zainwestować w maca , ale to kiedyś :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. podejrzewam, ze jak w koncu zainwestujesz w pierwszy cien, to bedziesz chciala wiecej i wiecej... :)
      kolorowka Mac jest bardzo niebezpieczna i uzalezniajaca!

      Delete
  7. Jest na mojej liście "to buy" :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...