Monday, 30 March 2015

Mac : Eyeshadow "Yogurt".



Mac Eyeshadow "Yogurt"
Cienie Mac zaczęłam odkrywać dosyć niedawno. Bardzo mi przypadły do gustu. I pomalutku, w miarę możliwości, staram się stworzyć swoją małą kolekcję tych cieni. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować cień o wdzięcznej nazwie Yogurt, który ma wykończenie Matte. Yogurt jest to chłodny bardzo jasny odcień różu z fioletem. Przez producenta opisany jako "delikatny blady róż".
Mac Eyeshadow "Yogurt"
Mac Eyeshadow "Yogurt"
Lubię go nakładać na całą powiekę, innym ciemniejszym cieniem przyciemnić zewnętrzny kącik i załamanie powieki, i szybki delikatny makijaż oka gotowy. Trochę się obawiałam, że cień na powiece będzie wyglądał na biały. Jednak niepotrzebnie, ponieważ kolor na powiece jest dokładnie taki sam, jak kolor w opakowaniu. Według mnie bardzo ładnie podkreśla mój brązowy kolor oczu. Cień ładnie równomiernie na powiece się rozprowadza, bez prześwitów. Na bazie pod cienie trzyma się ładnie, aż do demakijażu. Cień bardzo dobrze współgra z różnymi cieniami. Jestem bardzo zadowolona z jego zakupu.

10 comments:

  1. Ten kolor jest przepiękny. Idealny na wiosnę

    ReplyDelete
  2. Ma cudowny kolorek, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. wpisuję go na listę zakupową, bardzo fajny, lubię takie delikatne kolory na co dzień:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nic nie mowie, ale "przez Ciebie" kupilam sobie Vanilla :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...