Saturday, 14 March 2015

Mój mały kącik kosmetyczny.



Bardzo lubię czytać, oglądać i podziwiać tego typu posty u Was, dlatego zdecydowałam się Wam pokazać moje "małe królestwo". Od dawna marzy mi się toaletka, ale na chwilę obecną nie mam w sypialni (ani w innych częściach domu) na nią miejsca, więc postanowiłam wykorzystać miejsce które mam, i stworzyć taki mój własny kącik. Wszystkie ozdoby, pudelka, szufladki oraz zbiorniki nabywałam pomału w styczniu i lutym, by pod koniec lutego wszystko ostatecznie zorganizować, i w dniu moich urodzin, wszystko było gotowe i poukładane. Taki mój malutki prezent dla samej siebie. Mój mały kącik stworzyłam na dwóch komodach i ścianie. Zapraszam do oglądania.

Mój mały kącik kosmetyczny

Małą komódkę z 4 szufladkami kupiłam w sklepie B&M Bargain. Trzymam w niej całą swoją kolorówkę, oprócz pomadek i paletek cieni.
Mój mały kącik kosmetyczny
Na komódce stoi drewniany koszyczek, w którym trzymam produkty nawilżające do ust. Kupiłam go również w sklepie B&M Bargain.
Mój mały kącik kosmetyczny
Początkowo planowałam pędzle i pędzelki trzymać osobno w szufladzie. Ostatecznie jednak znalazłam bardzo fajny stojak na długopisy, który świetnie się sprawdza do przechowywania pędzli. Bardzo podoba mi się tłoczenie tego stojaka, i to, że w środku jest podzielony na 3 części. Dodatkowo jest wyłożony w środku fajnym misiowym materiałem. Stojak kupiłam w sklepie Quality Save.
Mój mały kącik kosmetyczny
Moje ukochane pomadki, te fajniejsze, oraz błyszczyki, trzymam w pudelku w kratkę, który kupiłam w sklepie Homebse. Jest wykonany z drewna i obklejony papierem w kratkę, ale bardzo solidnie wykonany.
Mój mały kącik kosmetyczny
Paletki cieni trzymam w stojaczku na listy. Kupiłam go również w B&M Bargain. Zaplątały mi się tutaj bazy pod cienie, które normalnie mają swoje miejsce w komódce.
Mój mały kącik kosmetyczny
Na mniejszej komodzie obok, stoi drewniana "wanienka", w której trzymam produkty do stylizacji włosów, sera do włosów, olejki, dezodoranty, kremy do rąk itd. Natomiast w mniejszym koszyczku mam swoją szczotkę TT oraz gumki do włosów, spinki, klamerki itd. I "wanienka" i koszyczek pochodzą ze sklepu B&M Bargain.
Mój mały kącik kosmetyczny
Na ścianie mam umocowane 3 różnej długości półeczki. Cały komplet upolowałam w sklepie B&M Bargain. Na najdłuższej trzymam swoje zapachy i małą drewnianą skrzynkę, na średniej mam stojaczek akrylowy (a w nich penseta, konturówki, różne pomadki i błyszczyki) oraz skarbonkę. Najmniejsza półka należy do mojego T., na której trzyma swoje dwa zapachy.
Mój mały kącik kosmetyczny
Dodatkowo na ścianie powiesiłam serduszko oraz literki tworzące napis "LOVE".
Mój mały kącik kosmetyczny
Mam nadzieję, że się Wam podoba, ponieważ ja jestem bardzo zadowolona z mojego dzieła. Skoro nie mogę mieć toaletki, to postanowilam sobie poradzić w inny sposób. Stworzenie swojego kącika kosztowało mnie ok £50. Żałuję, że nie zdecydowałam się na to wczesniej!

Zanim stworzyłam swój kącik, wszystkie moje kosmetyki do makijażu trzymałam w drewnianych szufladkach z Ikei, która stała po prostu na komodzie. Mam zamiar ją teraz odmalować, i przeznaczyć do czegos innego.

9 comments:

  1. A ile dobroci w tym kąciku! :) Też marzy mi się toaletka, ale na razie nie mam jej gdzie postawić ;) może przy okazji zmiany mebli... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie toaletka bedzie mogla sie dopiero pojawic po zmianie domu na wiekszy :) w obecnym nie ma na to szans ... no ale to kiedys, w dalekiej przyszlosci! mam nadzieje, ze nie przestane sie do tego czasu malowa haha!

      Delete
  2. Też bym chciała zorganizować sobie toaletkę, albo chociaż mały kącik... Na razie, póki nie mam innej opcji, to trzymam wszystko w kartonach i przenoszę z miejsca na miejsce, jak chcę się pomalować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, znam to przenoszenie z miejsca w miejsce :)
      ale w koncu sie zdecydowalam na szufladki z Ikei, ktore mi sluzyly kilka lat :) teraz zorganizowalam kacik, i mam nadzieje, ze nastepny etap, to w przyszlosci juz bedzie toaletka! bo wciaz o niej marze :)

      Delete
  3. pięknie się kącik prezentuje :) ta komódka z b&m jest urocza! i pojemnik na długopisy/pędzle - cudny! całość zorganizowana ze smakiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :) wprawdzie to nie toaletka o jakiej marze, ale jestem zadowolona :)
      kazda rzecz tez kupowalam osobno, wiec skompletowanie calosci mi zajelo troche czasu :)

      Delete
  4. ojej sliczny kącik musze coś chyba podpatrzyc u Ciebie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam nic przeciwko :) jest mi bardzo miło, że mój kącik się podoba :)

      Delete
  5. Oooo jakie zmiany, bardzo ładnie :) Mój kącik (a raczej hmmm cały pokój? :D ) nie ma szans na "poprawienie image" do wyprowadzki :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...