Saturday, 21 March 2015

Rimmel : Moisture Renew, Universal Transparent Lipliner.

Mam w swojej kosmetyczce kilka pomadek, do których obowiązkowo musze używać konturówki do ust. A ponieważ szukalam czegos uniwersalnego, skusiłam się na Rimmel Moisture Renew Universal Transparent Lipliner, czyli bezbarwną konturówkę do ust.
Rimmel Moisture Renew Universal Transparent Lipliner
Rimmel Moisture Renew Universal Transparent Lipliner
Konturówka jest w formie mojej ulubionej, czyli wykręcanej. Można wrzucić do torebki i zabrać wszędzie ze sobą. Niestety tego typu kredki/konturówki mają małą wydajność. Sztyft jest krótki i szybko się skończy. I to jest podstawową wadą tego produktu. Niewydajność. Jeśli chodzi o pozostałe właściwości, to konturówka po prostu świetnie się sprawdza przy każdej pomadce. Wystarczy obrysować nią usta, a pomadka świetnie trzyma się tam gdzie powinna i nie wylewa się poza kontur ust. Sztyft jest według mnie odpowiedniej konsystencji, nie za miękki, żeby się łamać i nie za twardy, by drapać usta. Ponieważ konturówka jest bezbarwna, pasuje do każdej pomadki.

Polecam ją, bo to naprawdę bardzo dobra konturówka do ust.
Konturówka 0.25g kosztuje £3.99.

20 comments:

  1. Ciekawe kiedy się w PL pojawi. Lubię taki kosmetyki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może już jest? Ja mam tą kredkę już jakiś czas, a kiedy ją kupowałam, to nie była ona nowością ;) tylko przeważnie jest wykupiona :)

      Delete
  2. Bardzo ciekawy produkt, nie mialam nigdy bezbarwnej kredki do ust :)

    ReplyDelete
  3. Słyszałam kiedyś o bezbarwnych konturówkach, chyba z firmy Art Deco, ale nie jestem pewna ;)
    Fajna sprawa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chciałam w Polsce sprawdzić czy nie ma takiej z Goldeb Rose, ale oczywiście zapomniałam.... Jest na pewno z Make Up Forever, kiedys na youtube ktoś pokazywał, ale byla dość droga. :-(

      Delete
  4. Replies
    1. Muszę ją obejrzeć :) pewnie za £1?

      Delete
  5. Ciekawe, czy u nas będzie dostępna. W Kiko widziałam ostatnio transparentną konturówkę, ale dość droga była, na razie się nie zdecydowałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, to nie jest nowy produkt ale w UK ciągle wyprzedany... Niestety nie wiem czy dostępny w Polsce.
      Tak jak wspomniałam wyżej - Make Up Forever ma bezbarwną kredkę, ale cena wyższa również

      Delete
    2. U nas na pewno nie mam jej w ofercie, sprawdziłam... U nas oferta Rimmel jest mocno okrojona. Niestety MUFE to już trochę za wysoka cena dla mnie. Ale sprawdzę tę z Essence, bo w ofercie w PL jest, poczekam też na promocje w Kiko :)

      Delete
    3. jesli uda mi sie dorwac Essence niemacana, to sie skusze i zobacze, jak sie ma do tej Rimmel, bo wydaje mi sie (przynajmniej tak wyglada), ze jest bardziej miekka i taka "woskowata".

      Delete
  6. Replies
    1. Już mi się kończy i muszę ją na zapas koniecznie kupić :-)

      Delete
  7. nie wiedziałam, że rimmel ma taką konturówkę :)

    ReplyDelete
  8. jeszcze w polsce jej nie widziałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moglaby sie pojawic, bo warto taka miec :)

      Delete
  9. Ciekawa, nie miałam nigdy takiej

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...