Wednesday, 4 March 2015

Soap & Glory : Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick "Blush Pink".


Soap & Glory Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick "Blush Pink"

Wedlug producenta pomadki Soap & Glory Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick są długotrwale i mają nawilżającą (dzięki ekstraktowi z orchidei) i  matową formułę. Pomadka jest obecnie dostępna w 3 odcieniach (Blush Pink, Pom Pom oraz Supernude). Ja mam dwa z nich, ale dzisiaj chcę Wam pokazać kolor Blush Pink.
Soap & Glory Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick "Blush Pink"
Pomadka jest zamknięta w bardzo schludnym matowym opakowaniu. Osobiście bardzo mi się podoba. Kolor Blush Pink to nic innego jak średni chłodny róż zawierający chłodny shimmer. Pomadka daje na ustach efekt "my lips, but better". W moim przypadku jest to odcień lekko ciemniejszy niż mój naturalny kolor ust. Pomadka nie daje matowego wykończenia, tylko satynowe. Przypomina wykończenie satynowych pomadek Mac. Konsystencja pomadki jest bardzo kremowa i bardzo przyjemnie sunie po ustach aplikując równomiernie warstwę koloru. Zapach pomadki jest bardzo przyjemny. Taki karmelowo budyniowo waniliowy. Bardzo mi się też podoba logo S&G na samym sztyfcie pomadki.
Soap & Glory Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick "Blush Pink"
Jeśli chodzi o właściwości nawilżające pomadki, to zastanawiałam się, jak matowa pomadka może usta nawilżać. Jedno jest pewne, moich ust nie wysusza. Po całodniowym noszeniu pomadki moje usta są w dobrej kondycji i nie przesuszone. Nie mam też potrzeby nawilżać ich przed aplikacja pomadki.

Podsumowując, uważam że Sexy Mother Pucker Matte Powder Coat Lipstick to świetna pomadka. Cena £9 za szminkę jest wprawdzie wysoka, ale produkty makijażowe Soap & GLory są bardzo często w promocji, więc można ją bez problemu upolować dużo taniej. Minusem może być mały wybór kolorów, gdyż do wyboru są jedynie 3, i nie znajdziecie wśród nich nic szalonego.

11 comments:

  1. Jak nie wysusza, to już bardzo dużo :) ma ładny odcień. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie mam problemu z przesuszającymi się ustami ogólnie, więc podejrzewam też w tym jest zasluga :)
      Ja znam kosmetyki S&G głównie od strony produktów do ust. Nie miałam nawet niczego z pielęgnacji

      Delete
  2. Fajnie wygląda, ciekawy odcień. I nazwa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo lubię siebie w takich odcieniach na ustach :)

      Delete
  3. Replies
    1. glownie za kolor lubie ta pomadke :)

      Delete
    2. wykończenie też wygląda przyjemnie :)

      Delete
  4. Odcień jest idealny, uwielbiam chłodne róże na ustach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...