Friday, 10 April 2015

Accessorize : Bronzing Block Shade 3.



Accessorize miał jeszcze niedawno swoją szafę w drogerii Superdrug. Niestety z jakiegoś powodu zostały one wycofane. Mi udało się zapoznać tylko z jednym produktem tej marki : Bronzing Block Shade 3.
Accessorize Bronzing Block Shade 3
Accessorize Bronzing Block Shade 3
Róż jest zamknięty w papierowym kwadratowym pudełeczku. I tutaj miłe zaskoczenie, ponieważ po tylu miesiącach używania nie widać na nim żadnych śladów zniszczenia. W środku pudełeczka znajduje się brzoskwiniowo koralowy róż do policzkow, który daje na skórze satynowe wykończenie. Róż jest dosyć miekki, ale łatwo się go nabiera na pędzel. Nie pyli, bardzo ładnie i łatwo się na skórze rozciera. Ja używam do tego miękkiego pędzla (jajeczko od Real Techniques do różu). Trwałość na mojej skórze może nie jest powalająca, ale zadowalająca. Róż na policzkach spokojnie trzyma się kilka godzin i ściera równomiernie. Kolor różu jest fantastyczny, przepięknie ożywia twarz. Na opalonej latem twarzy daje ładne rozświetlenie.
Accessorize Bronzing Block Shade 3
Accessorize Bronzing Block Shade 3
Żałuję bardzo, że nie zdarzyłam kupić innych róży dostępnych w szafie. Było ich chyba 4, i wyglądały jak "odpowiedniki" róży Benefit. Niestety nie mam róży Benefit, ale mój prezentowany dzisiaj róż Accessorize kojarzy mi się z Coralista. Cena regularna różu to było £5, ja go kupiłam w promo za £3.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...