Sunday, 19 April 2015

Avon : Planet Spa, Bali Botanica Face Mask.

Jak już wspominałam nie raz, często mam możliwość kupienia produktów Avon w okazyjnej cenie. Dlatego, kiedy jest "okazja" kupna maseczki do twarzy za jeden lub dwa funty, zawsze sobie jakąś zamawiam. Szczególnie upodobałam sobie maseczki z serii Planet Spa. 
Avon Planet Spa, Bali Botanica Face Mask
Tym razem w moje ręce wpadła odświeżająca maseczka Planet Spa Bali Botanica z wyciągiem z kwiatu frangipani i trawy cytrynowej. Kwiaty frangipani słyną z upajającego, świeżego zapachu, a ich esencja pielęgnuje skórę, łagodzi podrażnienia i ma właściwości gojące. Natomiast trawa cytrynowa  nawilża, koi i oczyszcza skórę oraz normalizuje pracę gruczołów łojowych.
Avon Planet Spa, Bali Botanica Face Mask
Maseczka jest zamknięta w miękkiej plastikowej tubce, zamykanej na zatrzask. Tubka ma przyjemny turkusowy kolor, jednak maseczka ma kolor biały. Konsystencja maseczki jest gęsta i kremowa. Nałożona na twarz nie spływa, a po okolo 10min zasycha. Zmywa się bez problemu. Zapach maseczki bardzo umila jej stosowanie.

Jeśli chodzi o działanie maseczki to jestem zadowolona. Oczywiście nie daje ona efektu wow, ale po zastosowaniu cera jest oczyszczona, odświeżona, a skóra jest miękka. Po użyciu maseczki czuję lekkie ściągniecie skóry, dlatego po maseczce nakładam od razu krem nawilżający lub olej kokosowy. Tutaj obietnica nawilżenia w moim przypadku się nie sprawdza. Pory jednak są ściągnięte, i przez następne dwa trzy dni moja cera jakby mniej sie przetłuszcza w strefie T. Po tym czasie stosuję maseczkę ponownie. Używam jej co dwa trzy dni regularnie.

Jestem zadowolona z działania tej maseczki. Jeśli będę mieć okazję, to kupię ją ponownie. Za cenę £2 naprawdę warto ;) Znacie maseczki z serii Planet Spa?

10 comments:

  1. Bardzo lubię maseczki z serii Planet Spa, tej jeszcze nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesli bedziesz miec okazje, to polecam ja wyprobowac :)

      Delete
  2. nigdy nie miałam żadnej z avonowych masek, ale wiem, że ta seria jest bardzo chwalona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. do innych nie jestem przekonana, a maseczki z serii Planet Spa bardzo polubilam :) mam tez inne wersje, ktore czekaja na swoja kolej :)

      Delete
  3. Slyszalam ze sa fajne :) Wieki temu ostatnio cos zamawialam z Avon, jakos zupelnie nie po drodze mi z taka sprzedaza przez katolog ... Nawet pielegnacje lubie najpierw na zywo zobaczyc :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja mam ta wygode, ze moja bliska kolezanka jest reprezentantka i korzystajac z jej uprzejmosci moge kupic tez taniej :)

      Delete
  4. Miałam kiedyś jakąś błotną maseczkę z tej serii i byłam bardzo zadowolona:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest kilka wersji maseczek Planet Spa, i ciagle tez sa wprowadzane nowe wersje :) sama sie juz w nich gubie :)

      Delete
  5. Replies
    1. ja mam tylko maseczke, lubie jej zapach :) moze sie skusze na jakis inny kosmetyk z tej serii, np maslo do ciala :) zobaczymy :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...