Wednesday, 1 April 2015

Essence : I Love Nude Longlasting Lipstick "05 Cool Nude".



Ostatnio pokazywałam Wam głównie jaskrawe pomadki. Dlatego teraz postanowilam Wam zaprezentować coś w stonowanym kolorze, a dodatkowo, cena pomadki jest na każdą kieszeń.
Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "05 Cool Nude"
Dzisiaj będzie mowa o pomadce Essence z serii I Love Nude. W tej serii jest dostępnych 5 odcieni pomadek. Zaczynając od bladych nudziaków po różowe mauve. Ja wybrałam sobie dwa kolory, ale pokażę Wam dziś jeden z nich. Na drugi zapraszam jutro.

Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "05 Cool Nude"
Na pierwszy ogień idzie pomadka numer 05 Cool Nudes. Ten odcień bardziej przypadł mi do gustu. Pomadka ma ładne matowe opakowanie,  a każda z 5 pomadek ma dopasowany kolor opakowania do koloru samej pomadki. Cool Nude to różowy mauve. Taki neutralny róż zbliżony do mojego naturalnego koloru ust. Nie zawiera żadnych drabinek. Pomadka ma kremową konsystencję. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Nie muszę dodatkowo wspomagać się konturówka i pędzelkiem. Pomadka bardzo ładnie podkreśla usta i jest świetnym kolorem na dni, kiedy mam ochotę jedynie usta lekko zaznaczyć, bowiem kolor nie rzuca się w oczy.  " My lips, but better!". Efekt na ustach jest półmatowy. Pomadka nie wysusza mi ust, schodzi z ust równomiernie. Trwałość pomadki jest w porządku, ale nie spodziewajcie się kilkugodzinnej trwałości. Trochę nie odpowiada mi zapach/smak tej pomadki. Jeśli znacie pomadki Essence, to pewnie wiecie o co chodzi. Essence mógłby się postarać o coś przyjemniejszego.

Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "05 Cool Nude"
Pomadka kosztuje £2.30. Za ta cenę jest to naprawdę dobry produkt.

13 comments:

  1. Bardzo ciekawy odcień. Ta seria pomadek zebrała dużą rzeszę fanek, ale ja niestety nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam kiedyś kilka odcieni ale z tej wersji podstawowej (czarne opakowania), i tez byłam zadowolona :) wybór kolor pomadek Essence jest fajny, myślę że znalazłabyś coś dla siebie :)

      Delete
  2. Piękny kolor. Totalnie w moim guście

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cenowo też powinna do gustu przypaść :)

      Delete
  3. Mam kilka pomadek Essence u siebie, ale jestem średnio zadowolona. Na pewno nie są złe za tę cenę, ale jakoś mnie nie powaliły na kolana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie, za ta cenę nie są złe ale daleko im do moich ulubionych pomadek Mac. Ale to są dwie różne półki cenowe więc nie ma co porównywać :)

      Delete
  4. w końcu zrobili coś z opakowaniem. tego nie trzeba się wstydzić wyjmując go z torebki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że masz na myśli opakowania pierwszych pomadek Essence. One dalej są :)
      Seria longlasting ma ok opakowania :)

      Delete
  5. Replies
    1. Lubię takie kolory na swoich ustach. Są bardzo bezpieczne :)

      Delete
  6. Właśnie sobie jedną zamówiłam i niedługo zaczynam testować na sobie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To przyjemnego testowania :) obyś była zadowolona :)

      Delete
  7. ooo,ta mi się podoba,fajna szminka :)
    pozdrowionka :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...