Saturday, 18 April 2015

Essence : Lipliner "13 Transparent".

Kiedy pokazywałam Wam niedawno bezbarwną konturówkę do ust Rimmel Moisture Renew Universal Transparent Lipliner, wzbudziła ona wśród Was zainteresowanie. Postanowiłam wybadać zatem, czy jest więcej tego typu produktów na rynku. Daleko szukać nie musiałam, ponieważ już w moich dzielnicowych drogeriach znalazłam dwie inne bezbarwne konturówki - z Essence oraz Make Up Academy.

Dzisiaj chcę Wam napisać kilka słów o Essence Lipliner "13 Transparent". Powinnyście już kojarzyć tą serię konturówek. Pewnie same je macie, a ja 3 odcienie pokazywałam Wam tutaj.
Essence  Lipliner "13 Transparent"
Konturówka ma postać ołówka, który trzeba temperować. Sztyft jest nieco miękki, ale nie stwarza problemu przy obrysowywaniu ust. Szybko się jedynie zużywa.

Generalnie kredka jest w porządku. Jeśli chodzi o pomadki zwykle, to sprawdza się bardzo dobrze. Pilnuje, by się one nie wylewały poza kontur ust. Konturówka problem jedynie sprawia przy pomadkach matowych. Pomadka matowa nałożona na usta potraktowane tą konturówka, staje się na ustach nie matowa. Zaczyna lekko lśnić! Tak, jak pomadkę matowa nakłada się na usta posmarowane balsamem nawilżającym.  Gubi się ten matowy / satynowy efekt. Przy konturówce Rimmel, tego "zjawiska" nie ma.

Podsumowując szału nie ma. Nie polubiłam się z nią tak do konca, i wolę sięgać po konturówki kolorowe z tej serii. Nie polecam :(

16 comments:

  1. Replies
    1. Dogodzić mi czasem ciężko :) nie powinnam się może czepiać bo to w końcu produkt za 99p :)

      Delete
    2. nawet tanich produktów można się czepiać :]

      Delete
  2. Szkoda, że ta się nie sprawdziła :( Ja jej u nas nie znalazłam, ale zaprzestaję poszukiwań ;) Ta od Ciebie z MUA na razie wydaje się całkiem przyjemna. Dziękuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że się sprawdza :) a jak się zachowuje pod matowymi pomadkami?
      Ta konturówka z Rimmel jest bardziej suchej/matowej konsystencji. Z essence natomiast jest bardziej taka maślana jak pomadka ochronna do ust. A przeciez konturówki kolorowe do ust są zazwyczaj suche i matowe. Mam nadzieje że dobrze wyjaśniłam?

      Delete
    2. Tak, dokładnie wiem, o co Ci chodzi :) Dla mnie w ogóle konturówki z Essence są mocno "maślane" w konsystencji. Ta z MUA jest w porządku pod szminki matowe, ja głównie właśnie takich używam i na razie jest ok. Żeby ostatecznie sobie wyrobić zdanie, to jeszcze trochę ją muszę ponosić z różnymi pomadkami, ale póki co jak najbardziej na plus :)

      Delete
    3. ciesze sie, ze MUA sie sprawdza, musze ja sobie w takim razie rowniez sprawic :)

      Delete
  3. Kiedy byłam ostatnio w Naturze to się nad nią zastanawiałam - była oczywiście jedna i taka już w 1/4 zużyta więc sobie odpuściłam. Z Twojej recenzji wychodzi że wyszło mi to na zdrowie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli nie używasz matowych pomadek tylko normalne, to Essence się sprawdzi :) ona się nie nadaje pod matowe, bo sprawia że przestają byc matowe :/

      Delete
    2. Bardzo lubię matowe szminki, może mam ze dwie które takie nie są. Nie wiem zastanowię się, droga nie jest więc może kupię a jak się nie sprawdzi to trudno

      Delete
    3. masz racje, droga nie jest, mozesz wyprobowac :)

      Delete
  4. Trochę nie pojmuję po co jest taka bezbarwna konturówka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, ja mam dziesiątki pomadek i błyszczyków, i do większości raczej muszę użyć konturówki :) taka bezbarwna pasuje do każdej pomadki, wiec nie muszę mieć w domu kolekcji konturówek dopasowanych do kolorów pomadek :) też taka bezbarwną zabieram jedną ze sobą w podróż zamiast np trzech kolorowych :)

      Delete
  5. mam ich kredke do brwi fajna jest:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, kredki do brwi Essence nie mam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...