Monday, 20 April 2015

Mac : Julia Petit, Lipstick "Boca".

Tak, moje polowanie na produkty z limitowanych kolekcji Mac zaczyna przybierać martwiącą mnie formę. Zaczyna to być uzależniające... Zdarzyć kupić, zanim inni wykupią. Tak to wygląda. 
Mac Julia Petit Lipstick "Boca"
Pomadki z limitowanej kolecji Julia Petit zostały wyprzedane w ciągu godziny online, i w ciągu kilku godzin w sklepach stacjonarnych. Ja upolowałam swoją na polskiej stronie Mac, z konta mojej mamy, która tą pomadkę wysłała z kolei do mnie.
Mac Julia Petit Lipstick "Boca"
Pomadka Boca, jest jedną z trzech pomadek z kolekcji Julia Petit. Ma wykończenie Satin i jest to delikatny różowy beż. Dokładnie tak, jak deklaruje producent. Dodatkowo zawiera delikatny shimmer.

Wykończenie Satin pomadek Mac należy do moich ulubionych. Pomadka przyjemnie się na ustach rozprowadza, równomiernie pokrywa kolorem i nie wylewa się poza ich kontur. Aplikuje ją bezpośrednio na usta, bez użycia pędzelka. Kolor schodzi z ust równomiernie. Trwałość pomadki jest wyśmienita, kilkugodzinna. Pomadka oczywiście nie wysusza moich ust, bardzo komfortowo mi się ją na ustach nosi. Dodatkowo pomadka pachnie tradycyjnie budyniem waniliowym, co bardzo umila jej używanie.

Co do koloru, to wygląda moim zdaniem rewelacyjnie! Tak się prezentuje na moich ustach.
Mac Julia Petit Lipstick "Boca"
Bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć tą pomadkę, jest zdecydowanie warta całego zachodu....

15 comments:

  1. Piękny kolor! Ja sobie chwilowo wszelkie nowości odpuściłam, bo zbyt dużo produktów mam w użyciu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem. Powinnam zrobić to samo ale nie potrafię się opamiętać :-(

      Delete
  2. Ładna :) Of course w sklepach jest dalej Toledo, a chciałam zobaczyć tą czerwoną :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta kolekcja w Polsce nie do każdego sklepu Mac miała wejść :| to samo jest z kolekcja Mac is Beauty.

      Delete
  3. Szalenstwo jest z tymi limitowankami z MAC, ja nigdy sie nie jaralam limitowankami tak mocno, raczej kupuje rzeczy ze stalej oferty w MAC ;) Chociaz nie powiem, pare produktow z limitowanek mnie kusilo, ale wlasnie nigdy nie udalo mi sie je dorwac, bo zawsze przegapiam daty wypuszczenia nowych serii itp :/ Ten kolor bardzo fajny, dla mnie bylyby troche za nudziakowy, ja musze miec bardziej rozowe odcienie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie wiem co mi sie stało, ale wyczekuje kazdej limitowanki z niecierpliwością. Całe szczęście nie zawsze też każda limitowanka mi się podoba :)

      Delete
  4. sliczna :) tez by mi pasowała

    ReplyDelete
  5. Też lubię limitowane kolekcje MAC, bo w stałej nie ma na przykład takiej czerwieni, która by mi w 100% odpowiadała. Potem tylko żal, że nie można kupić ponownie :( A ten kolor bardzo ładny, nie przepadam za nudziakami, ale takie lekko różowo-beżowe nawet mi pasują :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie limitowanki strasznie kreca, moze dlatego, ze sa tak rozchwytywane? :)
      ze stalej oferty juz chyba mam wiekszosc kolorow pomadek, ktore mi sie podobaja. Mam jeszcze kilka na liscie chciejstw, ale planuje je zdobyc dzieki "back to mac" w przyszlosci :)

      rozowe nudziaki sa jak najbardziej dla mnie :D

      Delete
  6. Ja staram się omijać Mac'owe limitki, za dużo tego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i slusznie :) zgadzam sie! przeginaja na maksa :)

      Delete
  7. Śliczna ale chyba dobrze, że jej już nie dostanę uwielbiam Maca

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja rowniez uwielbiam :) szczegolnie pomadki :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...