Wednesday, 29 April 2015

Mac : Nail Lacquer "Quiet Time".

Dzisiaj kolejny nudziak na paznokciach. Bohaterem dzisiejszego posta jest lakier do paznokci Mac w odcieniu Quiet Time o wykonczeniu Creme. Jest to szaro brązowy kolor, przez który przebija się czasem troche fioletu (zależy od światła).
Mac Nail Lacquer "Quiet Time"
Właściwości samego lakieru są super. Był to mój pierwszy lakier Mac, który dostałam od mamy. Lakier ma kremowa konsystencję, która nie smuży podczas aplikacji. Latwo się go nakłada poręcznym i wygodnym pędzelkiem, jaki ten lakier ma. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy lub jedna grubsza. Czasu schnięcia nie znam, ponieważ zawsze używam topu wysuszającego lakier. Trwałość lakieru na moich miękkich (naprawdę miękkich, widać na zdjęciu poniżej) to dwa trzy dni i lakier odpryskuje z końcówek. Ale to wina moich paznokci, ponieważ lakier na paznokciach mojej mamy się utrzymuje spokojnie dni pięć (a moja mama się nie oszczędza w obowiązkach domowych).
Mac Nail Lacquer "Quiet Time"
Mac Nail Lacquer "Quiet Time"
Lubię bardzo ten lakier za kolor i łatwość aplikacji. Nudziaki to moje ulubione odcienie na paznokciach.

6 comments:

  1. przepiękny, totalnie w moim guście <3
    ojoj, moje paznokcie aż tak miękkie nie są...

    ReplyDelete
    Replies
    1. paznokcie mam naprawde kiepskie, nie moge ich w ogole zapuscic :(

      Delete
    2. Ja tez mam takie cienkie, jesli Cie to pocieszy, nie jestes sama ;)

      Delete
    3. ;) biedna Ty! zal mi Ciebie tak, jak mi zal siebie samej ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...