Wednesday, 8 April 2015

Rimmel : Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner.



Długo czasu mi zajęło zorientowanie się, że kreska na górnej powiece zupełnie mi nie służy i zamiast upiększać, wręcz szpeci! Natura (a może raczej mama i babcia) obdarzyła mnie opadającą górną powieką. Nie będę się rozpisywać o tym, jak bardzo mi ona przeszkadza i jak bardzo chciałabym to skorygować, ponieważ nie o tym jest ten post. Ale wspomnieć o tym musiałam, żeby nie było, że ten nadmiar skóry nad okiem akceptuje. W każdym razie, wracając do kreski... Kreska na mojej powiece sprawia, że oko wygląda na zmęczone, ociężałe i smutne. Dodatkowo oko się zamyka i przytłacza spojrzenie.
Najpierw zdecydowałam się zrezygnować z kreski w ogóle. Jednak, pewna osoba uświadomiła mi, że z kreski rezygnować nie muszę. Wystarczy, że ja zmodyfikuję i zamiast tradycyjnej kreski, powinnam jedynie zaznaczyć linię rzęs rysując cienka kreseczkę przy rzęsach, starając się, by kreska wchodziła między włoski. To sprawia, że oko nie wygląda na "gołe" i dodatkowo rzęsy wyglądają na gęściejsze.

Musiałam zatem znaleźć eyeliner z pędzelkiem, którym będzie mi łatwo taką cieniutką kreskę wyczarować. Wypróbowałam wiele eyelinerow i różne pędzelki. Koniec końcem znalazłam swojego ulubieńca i jego trzymam się od kilku lat. Zdarza mi się kupić inny eyeliner z ciekawości, ale jako drugi egzemplarz do kosmetyczki, bo mój ulubieniec ma w niej swoje stałe miejsce. Moim ulubieńcem jest czarny Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner. 
 
Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner
Pędzelek tego eyelinera jest malutki, cieniutki i giętki. Wprost stworzony do tworzenia cieniuśkich kresek wzdłuż linii rzęs! Raz dwa i gotowe. Bez problemu, bez kombinowania, bez poprawiania. Dodatkowo eyeliner ma ładny, intensywny odcień czerni oraz wyśmienitą trwałość. Trzyma się bowiem w idealnym stanie aż do demakijażu. W ciagu dnia nie ściera się i nie blaknie. Nie straszna mu również angielska wilgoć na dworze czy deszcze. Nie sprawia też problemu przy demakijażu i ładnie zmywa się płynem micelarnym.

Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner
Opakowanie 3.5ml wystarcza mi na ok 4 miesiące praktycznie codziennego stosowania. Przez kilka lat zużyłam już mnóstwo sztuk i na pewno będzie ich więcej. Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner to mój hit od dawien dawna do podkreślania linii rzęs.

14 comments:

  1. Mialam go kiedys, bardzo fajny liner, podoba mi sie w nim ze mozna nim zrobic wlasnie taka cieniutka kreske :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie nie znalazlam nic lepszego :)
      fajny tez jest liner w Wibo, ale tamtym pedzelkiem trzeba sie jednak bardziej postarac, by taka cienka kreske zrobic

      Delete
  2. Fajny pędzelek, ładną kreskę rysuje :)
    Ps: mnie też opadające nadoczysko wkurza :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty masz opadajaca powieke? :O nie zauwazylam :)

      moja nie jest w sumie opadajaca tylko zwisajaca :(

      Delete
  3. Bardzo mnie ucieszył Twój post :D Też mam meeeega opadającą powiekę (a do tego bardzo przetłuszczającą się) i nie noszę przez to cieni, a eyeliner rzadko. Ostatnio zaopatrzyłam się w ten, który przedstawiasz, był dołączony do tuszu jako gratis. Nie otworzyłam go jeszcze, ale jestem dobrej myśli. Zawsze wszyscy powtarzają, że najłatwiej malować pisakiem. Przy mojej powiece w ogóle pisak się nie sprawdza. Tylko cieniutki, giętki pędzelek sobie radzi, chociaż podobno jest najtrudniejszy w obsłudze, ja jednak tego nie mogę potwierdzić ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje tez jest tlusta ze hej!
      bez dobrej bazy pod cienie ani rusz... probowalas baz? :)

      w pisaku eyelinera jestem pewna, ze nie potafilabym obslugiwac... :)

      Delete
  4. mam taki sam rodzaj powieki, a kreski noszę chętnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzialam Twoje reski, i Twoje oko w nich wcale nie wyglada tak ociezale jak moje... :) Twoje wygladaja normalnie :)
      no i jesli sie dobrze czujesz w kreskach, to powinnas je nosic, tak jak Ci sie podoba :)

      Delete
    2. przyznam, że nie lubię swojego makijażu bez kreski :)

      Delete
    3. bez kreski oko wyglada jakos tak, golo :) tez wole kreski, choc te cienkie obecnie :)

      Delete
  5. Bardzo ładna czerń :) Widzę, że można nim zrobić bardzo cienką kreskę. Chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo polecam :) rowniez pozdrawiam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...