Saturday, 4 April 2015

Soraya : Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca, krem pod oczy wygładzający z olejem z róży.



Moje dwa ulubione kremy pod oczy na dzień i na noc ( Soap & Glory Make Yourself Youthful Rejuvenating Eye Cream oraz Origins GinZing Refreshing eye cream to brighten and depuff) skończyły się. Wprawdzie mam kolejne opakowania, ale tym razem postanowiłam przetestować coś innego i sięgnęłam po pudełko z zapasami. Zdecydowałam się na Soraya Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca  krem pod oczy wygładzający z olejem z róży. Używam tego kremu na dzień i na noc. I oby się on szybko skończył!

Soraya Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca, krem pod oczy wygładzający z olejem z róży
Jesli chodzi o krem pod oczy Soraya to na pudełku znajdziemy mnóstwo informacji o produkcie i całej linii Świat Natury:

Świat Natury to linia oparta na drogocennych olejach, wzbogacona najcenniejszymi roślinnymi esencjami z różnych stron świata. W każdy kremie zawarty jest specjalnie wyselekcjonowany olej, by nasycić nasze cery prawdziwie odżywczym balsamem.

Jeśli chodzi o bohatera dzisiejszego posta, to stworzony został z myślą o kobietach, które pragną w wyjątkowy sposób zatroszczyć się o delikatna skórę okolic oczu. Zastosowane w jego formule wartościowe oleje roślinne doskonale pielęgnują skórę powiek, przyjemnie ja nawilżają i natłuszczają, a witamina E odżywia naskórek czyniąc go gładkim, miękkim i elastycznym. Skóra wokół oczy staje się promienna, zyskuje wypoczęty wygląd, drobne zmarszczki ulegają wygładzeniu, a cienie pod oczami rozjaśnieniu.
Krem zawiera szlachetna formułę:
- olej z róży chilijskiej ( bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, w tym kwas linolowy, niezwykle cenny dla funkcjonowania skóry, zwiększa on nawilżenie skóry, działa regenerująca oraz chroni przed procesami fotostarzenia)
- olej z wiesiołka ( bogaty w kwas gamma-linolowy, który wzmacnia barierę lipidową i likwiduje stany zapalne, dodatkowo nawilża i wygładza naskórek, sprawia, że skóra wokół oczu staje się jaśniejsza, a zmarszczki i oznaki zmęczenia są mniej widoczne.

Opatentowana technologia wzmacniająca struktury skóry - unikalny koncentrat lipidowy, zawierający najcenniejsze ceramidy, kwasy tłuszczowe i fitosfingozyne. Koncentrat wzmacnia struktury ochronne skóry, zwiększa biodostępność ceramidow i odbudowuje barierę naskórkową.

Skład kremu jest dość długi i mamy tu parafinę, alkohol... Nice. Same składniki ze Świata Natury.

Soraya Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca, krem pod oczy wygładzający z olejem z róży
Krem jest zamknięty w małej miękkiej plastikowej tubce zakończonej wąskim dzióbkiem. Dodatkowo tubka zapakowana była w kartonik, z którego przepisałam wszystkie informacje o kremie zamieszczone powyżej. Krem przyjemnie pachnie i jest koloru białego. Konsystencja jest kremową, całkiem gęsta ( lubię takowe), jednak szybko się wchłania, ale nie całkowicie. Pozostawia na skórze delikatny aksamitny film. To chyba ta bariera ochronna, o której mamy informacje w opisie produktu? Krem nadaje się świetnie pod korektory. Nic się na nim nie roluje. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające to jestem tu troche rozdarta.  Krem nie jest zły. Całkiem dobrze nawilża i pielęgnuje skórę wokół oczu. Skóra po aplikacji jest nawilżoną i miękka, ale gdy pominę aplikację z rana lub wieczorem, to odczuwam, że kremu nie użyłam. Przy kremie Soap & Glory i Origins, to nawilżenie odczuwałam nadal, więc wnioskuję, że krem Soraya nie nawilża mnie wystarczająco głęboko i trwale, a jedynie " na chwilę". Nie zauważyłam, żeby krem zredukował mi cienie pod oczami, czy sprawił że wyglądam na mniej zmęczoną. Krem mi krzywdy nie wyrządził, nie wysuszył skóry, nie podrażnił, jednak nie wpłynął też jakoś specjalnie na poprawę jej wyglądu i stanu.

Soraya Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca, krem pod oczy wygładzający z olejem z róży

Z pewnością do kremu nie wrócę, nie przebił on działaniem moich ulubionych kremów. Krem jest ok. Ale dla mnie to za mało. Potrzebuję czegoś lepszego zarówno pod względem nawilżania jak i rozjaśniania.

12 comments:

  1. Replies
    1. Rozumiem :/
      Ja właściwie sporego doświadczenia z kosmetykami Soraya nie mam. Jakieś pojedyncze sztuki używałam raz na jakiś czas, ale nic mnie jakos specjalnie nie zachwyciło

      Delete
  2. Szukam dobrego kremu pod oczy, ale na ten chyba się jednak nie skuszę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słuszna decyzja :)
      Ja się cieszę że wypróbowałam ale to nie TO :|

      Delete
  3. Replies
    1. masz zle doswiadczenia czy jestes uprzedzona po prostu? :)

      Delete
    2. miałam kilka ich kosmetyków i wszystkie były poniżej przeciętnej. jedynie drożdżową maseczkę do twarzy pozytywnie wspominam

      Delete
    3. Rozumiem :) ja sobie nie mogę przypomnieć czy i co kiedykolwiek innego miałam z Soraya...

      Delete
    4. Miałaś :D Olejek do twarzy z tej serii, osobiście Ci go kupiłam hihi :P

      Delete
    5. Faktycznie! Teraz sobie przypominam :) w sumie to i ten krem pod oczy musiałaś mi tez kupić razem z olejkiem . Eh skleroza. Starość nie radość :/

      Delete
  4. Alkohol cetearylowy nie jest tak destrukcyjny jak klasyczny etanol wręcz przeciwnie. Co nie zmienia faktu, że skład nie powala - miałam go kiedyś i poszedł w świat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak składu rozłożyć nie potrafię :) zostawię to " chemikom" :)
      Dla mnie alkohol to alkohol :/

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...