Sunday, 10 May 2015

Inglot : Moja paletka trzech cieni - 395, 319 oraz 344.

Jeszcze do niedawna miałam w swojej kosmetyczce więcej inglotowych cieni. Ponieważ uwielbiam na codzień stosować cienie z paletek Urban Decay Naked Basic i Basic 2, oraz stosunkowo niedawno dopiero odkryte cienie Mac, postanowiłam zostawić sobie tylko te cienie Inglot, po które siegam najczęściej i najbardziej lubie. Pozostałe oddałam jednej z Was, w akcji "oddam".
Inglot : Moja paletka cieni numer 395, 319 oraz 344
Zostawiłam zatem tylko 3 cienie : 395, 319 oraz 344. 
Inglot : Moja paletka cieni numer 395, 319 oraz 344
395 ma wykończenie perłowe. Jest to taki żółty szampański odcien. Lubie go używać do rozświetlania wewnetrznego kącika oka lub nakładać na sam środek powieki. 319 jest o wykonczeniu matowym. Jest to jasny chłodny róż. Jest to cień, który nakładam na całą powiekę. Wygląda całkiem nieżle z moimi brązowymi oczami. 344 ma również matowe wykończenie. Jest to średni chłodny szary brąz. Lubie go nakładać na cała powiekę, lub w załamaniu powieki i zewnatrznym kąciku oka (kiedy na całą powiekę nakładam jakiś jasny cień).
Inglot : Moja paletka cieni numer 395, 319 oraz 344
Cienie Inglot chyba każda z Was ma i zna, więc nie będe się o nich rozpisywać. Chciałam Wam jedynie pokazać kolory, które mam.

Wpadło Wam coś w oko?

14 comments:

  1. Kiedy ja miałam 3 cienie Inglota... Hmmm na początku gimnazjum? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) cóż, ja ich za wiele też nie miałam. W sumie 10 sztuk może ale naprawdę sięgałam po nie sporadycznie. Nie są to złe cienie ale lepiej mi się malowało np paletkami Naked :)

      Delete
  2. Ja bardzo dobrze wspominam cienie Inglota. Miałam taki kiedyś nieokreślony odcień coś pomiędzy złotem, a różem i pasował mi idealnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh takie złoto z różem to kolor którego szukam! Szkoda, że nie pamiętasz numerku :( tracę już nadzieję że znajdę swój wymarzony cień różowy ze zlotem....

      Delete
  3. Replies
    1. Ja swój dostałam od mamy :) ja na niego nie zwróciłam uwagi wcześniej a się okazał taki fajny :)

      Delete
  4. Niezły wybór, tylko ja bym ten róż na co innego wymieniła. No ale ja to ja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) nie dla każdego ten róż :) ja się w nim dobrze czuję

      Delete
  5. 319 wpadł mi w oko! :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ladne odcienie :) Wlasnie ja lubie takie jasne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w ogóle lubię jasne odcienie w makijażu :)

      Delete
  7. Rzadko używam cieni do powiek i mam ich niewiele. Lubię, jak mogę sobie wybrać jeden kolor i nie muszę całej palety kupować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez nie mam za wiele cieni do powiek :) no i raczej nudne bezowe kolory :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...