Saturday, 30 May 2015

Mac : Lipstick "Costa Chic".


Mac Lipstick "Costa Chic"
Dawno nie było na moim blogu pomadki Mac, więc czas nadrobić zaległości. Pomyślałam, że pokażę Wam moją propozycję koloru na zbliżające się letnie gorące dni, bowiem pomadka Mac w kolorze Costa Chic towarzyszyła mi właśnie zeszłego lata. Podchodziłam do tego koloru kilka razy zanim kupiłam. Mogę jednak powiedzieć, że był to świetny zakup i z przyjemnością pomadkę używałam w makijażu na dzień. 
Mac Lipstick "Costa Chic"
Costa Chic to zmrożony jasny koral, ma wykończenie Frost. Zawiera srebrny shimmer. Jeśli chodzi o właściwości pomadki, to do najlepszych nie należą. Musiałam nauczyć się ta pomadką obsługiwać. W jej przypadku mogę powiedzie, że " less is more" , czyli lepiej jest nałożyć jej mniej niż więcej, ponieważ kolor potrafi się zbierać w załamaniach ust i rozprowadzać nierównomiernie. Przy odpowiedniej aplikacji tego problemu nie mam. Trwałość pomadki jest zadowalająca, 3 godzinna, po czym kolor równomiernie zanika. Bardzo mi się podobał ten kolor na ustach, kiedy twarz była opalona. Kolor wyglądał tak soczyście i apetycznie! Ożywiał twarz i robił po prostu za cały makijaż. 
Mac Lipstick "Costa Chic"
Jak się Wam podoba?

9 comments:

  1. hm, na mnie by chyba nie wyglądała dobrze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Całkiem możliwe :) ja ostatnio zmieniłam kolor włosów i zastanawiam sie, czy teraz nadal będzie to kolor dla mnie.

      Delete
  2. mac to mac zawsze mnie kusi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mac mi się chyba nigdy nie znudzi :)

      Delete
  3. No wlasnie nad nia mysle, tylko wlasnie obawiam sie ze wykonczenie frost tak srednio mi podejdzie ... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam inne pomadki Mac l tym wykończeniu i sprawują się świetnie. Całkiem to wykończenie lubię i nie mam oporów przed nim. Nie wiem tylko czemu Costa Chic jest taka trudna w obsłudze i się nakłada nierównomiernie. Sprawdź ją sobie dobrze i nie kupuj w ciemno ;)

      Delete
  4. bardzo podoba mi się ta pomadka u kogoś :) sama niestety nie wyglądam w niej korzystnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) za to wyglądasz pięknie w swojej Flat Out Fabolous :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...