Tuesday, 5 May 2015

Mac : Mac is Beauty, Lipstick "Call The Hairdresser".

Mojego polowania na limitowanki Mac ciąg dalszy...
Mac is Beauty Lipstick "Call The Hairdresser"
Kolekcja Mac is Beauty zwróciła moją uwagę głównie na ilość pomadek. Do wyboru jest kolorów aż 12, o różnych wykonczeniach. Niestety nie mogłam się doczekać, kiedy pojawi się ta edycja w UK, i kiedy tylko zobaczyłam ją na polskiej stronie, złożyłam moje zamówienie tam, znowu korzystając z konta mojej mamy.
Mac is Beauty Lipstick "Call The Hairdresser"
Call The Haidresser to pomadka o wykończeniu Lustre, i jest to według opisu na stronie Mac różowo fioletowy odcień. Tutaj się nie zgadzam, ponieważ jest to ciepły róż, taki troche koralowy. Ze względu na wykończenie, daje półtransparentny efekt, ale odcień pomadki jest widoczny na ustach. Dodatkowo pomadka nadaje ustom lekki połysk. Pomadka ma przyjemna lekką konsystencję i równie przyjemnie sunie po ustach. Nie mam potrzeby nakładania jej pędzelkiem lub konieczności użycia konturówki, ponieważ kolor nie wylewa się poza kontur ust. Trwałość pomadki o tym wykończeniu nie jest powalająca, zazwyczaj po 2-3 godzinach muszę ją ponownie zaaplikować. Pomadka jednak schodzi z ust równomiernie. Oczywiście waniliowo budyniowy zapach pomadki również jest na plus.
Mac is Beauty Lipstick "Call The Hairdresser"
Jesli zaglądacie na mojego bloga regularnie, to wiecie, że pomadki Mac są moimi ulubionymi, i złego słowa o nich nie powiem :)

6 comments:

  1. Ooo wlasnie mysle o paru podcieniach z limitki (Make Me Gorgeous i Diva-ish) o tej Call The Hairdresser tez myslalam, sliczny odcien! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Make Me Gorgeus planuję kupić jak w końcu się pojawi ta seria u mnie, bo na razie jej ciągle nie ma :(

      Delete
  2. kolor bardzo bardzo mój :) cudo!

    ReplyDelete
  3. Były wczoraj na duty free na Stansted ale nic nie wzięłam (ja się starzeję!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. były? a online w UK ta kolekcja się jeszcze nie pokazała. Dziwne :/
      trzeba było brać, jakąś fajną czerwień, bo na pewno była jakaś jakiej jeszcze nie masz :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...