Friday, 1 May 2015

Mac : Philip Treacy, Highlight Powder "Nude Pink".

Nie jestem wielką fanką rozświetlaczy do twarzy. Mam w swojej kosmetyczce dwa : Mac Lightscapade oraz I Heart Make Up. Sięgam po nie sporadycznie, ponieważ przy mojej tłustej cerze wystarcza mi, że zaaplikuje na policzki migoczący róż, który daje i rumieniec, i lekkie rozświetlenie (głównie róże mineralne Mac mam tutaj na myśli). Jeśli jednak nakładam róż matowy, lubię dodatkowo zaaplikować rozświetlacz.

Kiedy byłam niedawno w sklepie Mac, bez konkretnego powodu, weszłam, by tylko "rzucić okiem i nacieszyć się widokiem". Akurat wystawiona była edycja limitowana Philip Treacy. Tym razem, o dziwo, swoją uwagę skierowałam w kierunku rozświetlaczy do twarzy. Dostępne były dwa odcienie : Nude Pink oraz Blush Pink.
Mac Philip Treacy Highlight Powder "Nude Pink"
Po zrobieniu swatchy na ręce, stwierdziłam, że Nude Pink to coś dla mnie. Okazało się, że nie jest to typowy błyszczący rozświetlający puder. Efekt jest bardzo delikatny, i ja swoimi oczami widziałam ten puder na policzkach, jako róż.
Mac Philip Treacy Highlight Powder "Nude Pink"
High-Light Powder oprósza twarz świetlistym szampanem i jasnym różem z dodatkiem migotliwego srebra, które nadaje jej delikatnego połysku. Wyjątkowo łatwo dopasowuje się do skóry i nadaje jej aksamitne i delikatne wykończenie" - czytamy o rozświetlczach na stronie internetowej Mac.
Mac Philip Treacy Highlight Powder "Nude Pink"
Opakowania produktów z kolekcji Philip Treacy nie wyróżniają się niczym szczególnym. Charakteryzuje je jedynie tłoczenie na produktach, przypominające wachlarze. Dodatkowo tłoczenie jest ozdobione srebrnym shimmerem, który znika z powierzchni po pierwszym maźnięciu pędzlem. W opakowaniu zostaje zatem beżowo brzoskwiniowy puder ze złotymi subtelnymi drobinkami. Kolor pudru bardzo mi się podoba, nie ma w nim odcieni pomarańczowych. Jest to ładny neutralny kolor. I tak jak myślałam, puder świetnie nadaje się na policzki jako róż, ponieważ efekt rozświetlenia jest bardzo delikatny, i większość róży mineralnych Mac, które posiadam, bardziej błyszczą i migoczą na policzkach, niż ten puder. Ale to mi jak najbardziej odpowiada! Ja z efektu jestem zadowolona. Myślę jednak, że jeśli ktoś kupił ten puder rozświetlający w ciemno, i spodziewa się typowego rozświetlacza, może być rozczarowany.
Mac Philip Treacy Highlight Powder "Nude Pink"
Jeśli chodzi o pozostałe właściwości pudru, to najlepiej nakładać go miękkim pędzlem. Ja stosuję do tego pędzel Real Technique do różu. Bardzo dobrze się jednak rozciera i wtapia w cały makijaż. Trwałość produktu jest wyśmienita, na moich polikach puder widnieje nawet wtedy, gdy po podkładzie na twarzy nie ma już śladu.

Puder kosztował £23.

5 comments:

  1. Hihi, no wlasnie jak tak patrze, to na mojej bladej skorze to on by sluzyl jako roz/bronzer bardziej niz jako rozswietlacz o.o Chyba raczej posiadaczki tylko ciemniejszych karnacji moglyby go uzywac jako rozswietlacz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wlasnie na rozswietlacz to on stanowczo za malo blyszczy, bo to bardziej taki puder z drobinkami :)

      Delete
  2. u siebie bym go nie widziała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja go u siebie widzialam od pierwszego mazniecia :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...