Monday, 8 June 2015

Avon : Skin So Soft Endless Touch Soothing Dry Oil.

Bardzo lubię wszelakie olejki do ciała, dlatego, kiedy dostałam w swoje ręce Avon Skin So Soft Endless Touch Soothing Dry Oil, ucieszyłam się. Szczególnie, że olejek jest zamknięty w małej buteleczce z psikaczem, co w moich myślach miało umilać i ułatwiać aplikację.
Avon Skin So Soft Endless Touch Soothing Dry Oil
Na ulotce znalazłam taki opis produktu:
"Jedwabisty olejek do ciała wzbogacony olejkiem arganowym. Pozostawia skórę rozkosznie miękką i piękną. Olejkien należy spryskać obficie całe ciało i wmasować w skórę po kąpieli, prysznicu lub zawsze, gdy zachodzi taka potrzeba. UWAGA ŁATWOPALNE."

Szczerze mówiąc,szkoda mi czasu na pisanie o tym produkcie. Spodziewałam się przyjemnie pachnącego olejku w sprayu. Liczyłam się z tym, że nie jest to olejek naturalny. Ale.. Tymczasem olejek capi niemiłosiernie alkoholem i zwyczajnie nie da się go uzywać. Samo ostrzeżenie na produkcie napisane dużymi literami, UWAGA ŁATWOPALNE, mówi samo za siebie. Do kosza marsz! I żebym Cię więcej nie widziała....

Avon Skin So Soft Endless Touch Soothing Dry Oil





9 comments:

  1. Replies
    1. szkoda, ale całe szczęście mam kilka Avonowych ciateczek, które się sprawdzają :)

      Delete
  2. A miało być tak pięknie ;) Już dawno nie miałam kosmetyku z Avonu, a pomyśleć że będąc nastką znałam ich ofertę na pamięć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie kiedyś Avon powiewał luksusem :)

      Delete
  3. Jakoś nie mogłam się przekonać do olejków, ale ostatnio za sprawą paczek z Rossmanna i moich wcześniejszych zakupów zostałam zaopatrzona w tyle olejków do ciała i włosów, że zaczęłam używać i chyba powoli się przełamuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie każdemu olejki odpowiadają, ja jestem z tych lubiących olejki i masła do ciała, a za balsamami średnio przepadam, są nieskuteczne w oim przypadku :)

      Delete
  4. Alkoholowego olejku jeszcze nie miałam. Ogromna szkoda, bo opakowanie zapowiadało się dobrze!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...