Wednesday, 3 June 2015

Bielenda : Anti Age Super Power Mezo Serum aktywne serum nawilżające.

Kiedy po raz pierwszy sięgnęłam po serum do twarzy, od tamtej pory nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej cery bez tego kosmetyku. Przez moje ręce przewinęło się już sporo tego typu kosmetyków i najlepiej sprawdzają się te z kwasem hialuronowym, który bardzo dobrze działa na moją przetłuszczającą się cerę.
Bielenda Anti Age Super Power Mezo Serum aktywne serum nawilżające
Bielenda Anti Age Super Power Mezo Serum aktywne serum nawilżające używam od początku marca, zdarzyłam sobie też o nim wyrobić zdanie, więc czas się podzielić moimi wrażeniami.

Na buteleczce widnieje konkretna informacja o produkcie, jednak na stronie internetowej Bielenda, znalazłam rozszerzoną wersję:
"Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej.
Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO
SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI
Odczuwalna poprawa nawilżenia 98%
Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83%
Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazały, że stosowanie serum w połączeniu z kremem powoduje cofnięcie biologicznego wieku skóry o 10 lat!
● Silne nawilżenie 24 h
● Ukojenie skóry po zabiegach medycyny estetycznej

Działanie : Aktywne serum nawilżające skutecznie podnosi jakość skóry, poprawia jej jędrność, elastyczność, nawilżenie, strukturę oraz koloryt. Skutecznie opóźnia powstawanie zmarszczek, błyskawicznie koi skórę po zabiegach medycyny estetycznej, doskonale wygładza, dodaje cerze blasku.

Mocno skoncentrowane serum zawiera maksymalną dawkę 100% koncentratu KWASU HIALURONOWEGO, jednej z najmocniejszych substancji nawilżających – dzięki czemu silnie i wyjątkowo długotrwale nawilża skórę, przeciwdziałając powstawaniu zmarszczek oraz skutecznie koi naskórek np. po zabiegach medycyny estetycznej.
BIOMIMETYCZNE PEPTYDY pobudzają produkcję nowego kolagenu, odżywiają, ujędrniają i rewitalizują skórę, poprawiają jej strukturę i sprężystość, zapobiegają wiotczeniu.
KWAS MLEKOWY silnie nawilża, normalizuje procesy złuszczania naskórka. Stymuluję produkcję ceramidów w skórze, których brak powoduje powstawanie zmarszczek – skóra starzeje się szybciej.

Efekt : Skóra wygląda na młodszą – jest doskonale nawilżona, gładka, jędrna, pełna blasku, aksamitna w dotyku – po prostu ładniejsza. Cera sucha i wrażliwa jest mocniejsza i ukojona, podrażnienia zredukowane.

Stosowanie : Kilka kropli serum wmasuj codziennie rano i wieczorem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosuj samodzielnie lub jako bazę pod Aktywny krem nawilżający SKIN CLINIC PROFESSIONAL. Serum doskonale się wchłania. Dla osiągnięcia maksymalnego efektu – cofnięcia biologicznego wieku skóry o 10 lat rekomendujemy łączne stosowanie serum i kremu z linii SKIN CLINIC PROFESSIONAL."

 

Cuda wianki obiecane :)

Z poprzedniego serum, które stosowałam (Dermedic : Hydrain3, Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt) byłam zadowolona. Jednak lubię testować nowości, więc postanowiłam sięgnąć po coś innego. Nie rozczarowałam się. Ale po kolei :)
Bielenda Anti Age Super Power Mezo Serum aktywne serum nawilżające
Serum jest zamknięte w szklanej przeźroczystej buteleczce mieszczącej 30ml produktu. Do aplikacji mamy pipetke, którą łatwo można zaaplikować odpowiednią ilość serum. Serum jest bezbarwne i pachnie tak jak wszystkie produkty tego typu, jest to jednak zapach przyjemny. Faktycznie, zaaplikowane serum na skórę błyskawicznie się wchłania i stanowi świetną bazę pod następnie nakładane kosmetyki - w moim przypadku krem na dzień lub na noc, gdyż serum traktuję jako dodatek do pielęgnacji i nie zastąpi on mi kremu. W czasie stosowania serum używam kremów Vichy (Vichy : Normaderm Anti-Age Anti-Imperfection Anti-Wrinkle Resurfacing Care oraz Vichy : Normaderm Night Detox), z którymi się świetnie dogaduje i współgra  z nimi.

Bielenda Anti Age Super Power Mezo Serum aktywne serum nawilżające
Generalnie nie mam temu serum nic do zarzucenia. Świetnie się wchłania, bardzo dobrze nawilża moją skórę, nie podrażnia mnie, nie powoduje wysypu nieprzyjaciół. Spisuje się wzorowo. Sprawia, że cera jest nawilżona. Choć nie mogę powiedzieć, że krem Vichy, który stosuję na dzień, z nawilżeniem mojej skóry sam sobie nie radzi, bo radzi. Jednak serum sprawia, że to nawilżenie jest bardziej wyczuwalne. Cera rzeczywiście lepiej i ładniej wygląda, kiedy je używam. Na wyjazdy go zazwyczaj nie zabieram ze sobą i widzę różnicę w stanie cery, kiedy go nie używam. Nie zauważyłam, żeby ubyło mi jakiś zmarszczek, ale ogólnie cera wygląda na ładniejsza, gładszą. Mam ponad 30 lat, zależy mi już też na poprawie jędrności skóry i smiało powiedzieć mogę, że jędrność skóry się poprawiła, stała się bardziej napięta. Podkreślę tylko, że mam przetłuszczającą się cerę, więc nie wiem, jakby to serum się sprawowało na cerze suchej, która jednak potrzebuje nawilżenia w innej dawce.

Myślę, że  Anti Age Super Power Mezo Serum było świetnym zakupem i z przyjemnością mogłabym sięgnąć po niego ponownie w przyszłości. Tymczasem w kolejce na użycie czeka serum innej firmy, o którym na pewno się dowiecie za jakiś czas ;)

Skład: Aqua, Betaine, Glycerin, Palmitoyl-Tripeptide-5, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Lactic Acid, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Polysorbate 20, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional



8 comments:

  1. Miałam z tej serii aktywny tonik nawilżający, dobrze się spisywał przy skórze suchej

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mojej mamie podkradałam jakiś płyn micelarny Bielenda, i to chyba tyle na razie jeśli chodzi o używanie kosmetyków Bielenda. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne :)

      Delete
  2. Bardzo lubię z Bielendy olejek arganowy z kompleksem mającym zniwelować nadmierne wydzielanie sebum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam ten olejek ale jeszcze nie otworzyłam go :)

      Delete
  3. ja mam wersję z kwasem migdałowym :) też wkrótce napiszę posta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój czeka na otwarcie, razem z olejkiem organowym z tej serii, ale jeszcze poczeka bo teraz mam w planach coś innego :)

      Delete
  4. Muszę je wypróbować! :) na razie moimi faworytami w kategori serum, są vichy aqualia i caudalie vinosource ;) może jak poznam bielendę to się to zmieni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie miałam okazji ich wypróbować jeszcze :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...