Sunday, 14 June 2015

Mac : Playland, Lipstick "Toying Around".

Nie wiem, naprawdę nie wiem, jak to się stalo, że zupełnie zapomniałam o tej pomadce. Myślałam, że wiem gdzie jest każda z moich szminek, i zdziwiłam się bardzo, gdy pomadkę Mac w odcieniu Toying Around znalazłam w kieszonce dawno nieużywanej kosmetyczki.... I nie wiem, dlaczego nie zauważyłam, że jej nigdzie nie mam, w końcu towarzyszyła mi również minionego lata!
Mac Playland Lipstick "Toying Around"
Toying Around pochodzi z zeszłorocznej limitowanej kolekcji Mac Playland. Ma wykończenie Amplified i Mac ją opisywał jako "hot coral pink". Nie mogę się nie zgodzić - to ciepły intensywny koral.
Mac Playland Lipstick "Toying Around"
Pomadka jest bardzo mocno napigmentowana i równomiernie pokrywa usta kolorem. Kolor jest z tych wrzerających się w usta, więc usta pozostają lekko zabarwione kolorem po zejściu z ust pomadki. Konsystencja pomadki jest kremowa i miękka. Na ustach kolor lekko lśni. Trwałość u mnie to ok 3-4 godziny, i niestety kolor nie schodzi z moich ust równomiernie, najpierw znika środek.
Mac Playland Lipstick "Toying Around"
Jak się cieszę, że odnalazłam tą pomadkę! Co o niej myślicie? Według mnie jest ładniejsza niż Costa Chic, Sunny Seoul i RelentlesslyRed.




15 comments:

  1. Ojoj, jak takie cudo moglo lezec nieuzywane! Piekny odcien, bardzo lubie wykonczenie Amplified w MACu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No leżało dobrych kilka miesięcy :-( najważniejsze, że znalazłam :)

      Delete
  2. Bardzo ładny kolor, ale nie widzę siebie w takim ciepłym odcieniu ;) Z MACa mam tylko szminki matowe, ale chętnie wypróbowałabym coś równie mocno napigmentowanego, ale bardziej kremowego/nawilżającego. Widzę, że masz sporo MACzków, jakie wykończenie byś polecała?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować zatem wykończenie Amplified :) są mega napigmentowane a jednocześnie kremowe właśnie :) i kolory wykończenia Amplified są dość odważne :)
      Cremesheen i Satin są fajne do dziennych nudziakowych kolorów.

      Delete
    2. Dzięki za radę, przyjrzę się zatem Amplified :)

      Delete
  3. kolor żywy,idealny wręcz na lato,jest piękny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno będę po nią sięgać z przyjemnością tego lata również :)

      Delete
  4. Wygląda ślicznie zobaczę ją na pewno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy ona jest jeszcze dostępna. W styczniu ją widziałam jeszcze na stronie internetowej Douglasa, razem z innymi kolorami z tej serii.
      Ale z obecnej limitowanki Mac is Beauty niemal identyczna jest pomadka w kolorze Make Me Gorgeous :) tą sobie zobacz :)

      Delete
  5. Replies
    1. :) zatem cieszę się, że podoba się nie tylko mi :)

      Delete
  6. Takie znalezisko to zawsze miła niespodzianka :) Podoba mi się kolor, chociaż do mnie nie pasuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. miła oj miła, ale z drugiej strony zaczynam chyba przestawać panować nad pomadkami, które posiadam, skoro je gubię ;/
      ja niedawno zmieniłam kolor włosów, po czym wróciłam do starego spowrotem, przynajmniej do podobnego, ponieważ miałam wrażenie, że żadna z moich pomadek mi już nie pasuje!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...